Goedemorgen @#*****!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou dames goedemorgen,
alhoewel, ik vind t wel erg vroeg! mijn kleine meid besloot vanochtend om kwart over 4 dat ze wel genoeg had geslapen. . . . . Ik heb er eerst nog bv gegeven en terug in bed gelegd maarnee hoor, huilen, huilen, huilen. Om kwart over 5 ben ik er maar uit gegaan en heb ik haar mee naar beneden genomen. (ook omdat mijn man straks naar zn werk moet en gisteren al met migraine naar bed ging, dus hoop dat hij nog even door kan slapen)
Nu kruipt madam over de vloer!
Nouja ik hoop maar dat ze straks nog even een paar uur gaat slapen en dat ik dan ook nog even mijn oogjes kan sluiten.
Groetjes van Sonja

P.s mijn dochter is nu 9 maanden, hoelaat worden jullie kleintjes wakker?
Normaal gesproken wordt mijn dochter tussen 6 en 8 wakker, heel verschillend.

goedemorgen.jij was er heel vroeg bij zeg! maar ja als ze wakker zijn,en niet meer willen slapen,je moet toch wat.anouk is meestal om 7 uur wakker.dan de fles en slaapt ze nog ff door.hoop voor je dat je nog wat slaap hebt kunnen inhalen.
gr petra

Dat was lekker vroeg.

Mijn zoontje was om 6 uur wakker (soms eerder). Heel verdrietig omdat hij weer helemaal vol snot zat. Waardoor hij benauwd wordt en dus wakker is. En wij dus ook.

Zo gaat het al maanden. Dus het went wel.

Groetjes,
Eveline

Nou gelukkig heeft Danielle nog even geslapen van 6:00u tot 10:00u, dus ik ben ook nog even in bed gaan liggen, nu zijn we tenminste uitgeslapen  !
Groetjes van Sonja

Feline werd een tijdje midden in de nacht wakker (uur lang) en 's morgens altijd voor 6.30. Dan ben je zo beroerd....
Gelukkig heb je bij kunnen slapen!

groetjes Mariska

o MErel is op dat punt zo een fijn kind. (ze is helemaal lief hoor)
Soms begint ze om een uur of zes even te kletsen. Maar eigelijk valt ze altijd na een 10 minuten weer in slaap.
En verder is het eigelijk al vanaf dat ze ruim 3 maanden was 8.30 eer mevrouw het welletjes gewees ivnd. tegenwoordig moet ik haar om 8.30 weleens wakker maken. en dan kijkt ze je hoogst beledigd aan van wat lap jij me nou.
Ook handig als ik vroeg moet beginnen op me werk.
Om 7.45 Merel uit bedje. In de pyama naar de oppas en daar om 8.15 de fles.
(scheelt me 's ochtneds dan een half uur eerder opstaan.
En als ik ergens een hekel aan heb is het wel vroeg opstaan.

Terug
Bovenaan