Goedemorgen

Of beter gezegd, goede nacht pff ben wel moe maar kan niet meer slapen, kramp in mn boven benen,en een pijnlijke buik, kan niet op mn zij liggen lijkt wel of mn buikspieren dan tegen stribbelen. Zijn er nog dames wakker op.dit tijdstip?

Ook al zo'n slechte nacht achter de rug???
Ik dus ook... Ik heb elke minuut zo'n beetje op mijn wekker gezien. En viel uiteindelijk om 5 uur in slaap.. Maar ja, om 6 uur gaat de wekker van mijn man... pffffff

Succes vandaag!

Mijn nacht is beter verlopen dan de afgelopen 2 weken. Ben 'maar' 2 keer wakker geweest en uiteindelijk om 6:45 wakker geworden. Hopelijk volgen er nog meer van zulke nachten en kunnen jullie ook weer slapen vannacht. Succes!

Ook hier een slechte nacht gehad, veel krampen en kon ook niet meer op mijn zij liggen. Ook nog mijn zoontje van 2 was wakker en wilde om 4.00 uur een fles melk.
Straks weer naar de gyn. toe. Gelukkig heb ik oppas en hoef ik geen kinderen mee te nemen.
Hou vol allemaal,
lIefs Y

gelukkig ik ben de enige. wat een nacht. slaap super licht en dan begint mn manlief ook nog te snurken. heb denk ik wel 600 rondjes gedraaid..blij als het april is...

Ik word af en toe wakker. M'n buik begint nu in de weg te gaan zitten. Soms voel ik de kleine ook trappen. Ze is in de nacht lekker hyper.
Dat merk ik nu meer omdat onze kleine dochter v bijna 2 sinds kort heeft besloten 's nachts wakker te worden. Normaal word ik 1x wakker voor de wc ;)
Nu vaker.
Ik heb het idee dat ze door begint te krijgen dat er vanalles gaat veranderen.
Dit weekend muur schilderen en gordijnen ophangen en onze meid mag naar haar nieuwe kamer naar een groot bed.
Normaal sliep ze namelijk v 20.00uur tot vaak 8uur
Jep we waren erg verwend. Ik geloof dat ze ons wil helpen voor te bereidien op slapeloze nachten. :)

Groetjes
Mieka

hier ook al een maand lang korte nachten word om 2uur wakker en val pas weer tegen 7en in slaap maar dan moet mijn man alweer bijna naar zijn werk echt balen maar ja hou het aardig vol raak er aan gewent haha
ook mijn andere zoontje vind het wel leuk om als ik dan net een keer langer slaap om dan wakker te worden om een uur of 3 en ben ik alsnog wakker kunnen jullie het allemaal nog een beetje volhouden?
groetjes bambie

In slaap vallen lukt wel, maar ik ben nu elke nacht tussen 3 en 5 uur wel een uur wakker. Niks aan, helemaal uitgelegen en draaien wil niet echt met zo'n toeter dus weet ik ook niet hoe ik dan weer moet gaan liggen om te kunnen slapen.

Terug
Bovenaan