Goedenacht Dames

Ben ik nog heel even te zeuren, hoor !!
Ik heb net de reacties op mijn berichtje even gelezen.
Jenke, An & Simone, we gaan er zeker tegenaan, hihihi....
Anoniem, hoe bereken jij mijn vruchtbare dagen dan ??? Ik trek van mijn kortste cyclus 18 dagen af (27-18=9) en van de langste cyclus trek ik 11 dagen af (33-11=22). Dat heeft el mij verteld, dat had ze gelezen op http://www.kuleuven.ac.be/dsv/studvoor/preventief/vrkalender.htm. Ben wel benieuwd hoe jij het berekent.
Vanessa, zeker heb ik genoten van mijn tijd alleen maar vind het nu wel lekker om hem nu weer thuis te hebben.
Ank, graag gedaan mijn reactie op het verhaal van je vriendin. Laat mijn vriend het maar niet horen dat het maar goed is dat hij weer thuis is omdat hij NODIG is, hahahahaha.. Nee hoor geintje. Ik zal het tegen hem zeggen, hij zal er wel vreselijk om kunnen lachen. Geniet er nog maar even van dat ik hier op het forum ben, ik zal na vrijdag het wel niet aan tijd hebben om hier te verschijnen. Ik moet na het weekend eerst bijkomen van dat hij weer thuis is. Mijn O-benen rust geven !!!HIHIHIHI.... En we zijn maandag ook nog allebei vrij, oooohhhh dat belooft wat!!!!!!!! Ik ga jullie de aankomende dagen nog wel even in de gaten houden. De Groetjes van mij
 
Geniet jij maar lekker van de thuiskomst van je ventje en klus erop los! Ons wel op de hoogte houden hoor want ik geniet steeds weer van je verhalen! hopelijk deze keer met een positieve afloop! TOITOITOI!
 
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih!!!!!

kijk maar uit dat je benen niet vergroeien richting het plafond of zo.

Veel plezier!!!

liefs, ank
 
Hoi, ik ben die anoniem............

Je eisprong heb je altijd tussen de 12-16 dagen VOOR de 1e dag van je menstruatie.
Tel dus maar uit!
Vrijdag er even flink tegenaan dus...................

Groetjes en succes.
 
Terug
Bovenaan