Goedkoopste ovutesten in de winkel

<div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Hoi allemaal, </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Helaas is mijn pakketje met ovulatietesten van Zwanger & Kids verkeerd bezorgd en is het pakketje dus foetsie...  (Niet hun schuld overigens, maar die van PostNL).</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Maargoed aangezien ik morgen weer moet beginnen met testen ben ik aan het rond neuzen waar ik de goedkoopste ovulatietesten kan kopen in welke winkel.. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Action heb ik slechte ervaringen mee in mijn vorige cyclus, dus die wil ik niet meer.</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">De goedkoopste die ik daarnaast kan vinden zijn €9,99 voor 7 stuks.. Iemand die nog goedkopere weet? </div>

Ik gebruik altijd die van de action en heb die van clearblue van 2 dagen erbij. Als ik denk dat ik mn ovulatie heb en die van de action dat ook aangeven gebruik ik die van cb. Tot nu toe 2x een gezichtje gehad op hetzelfde moment. 
Wat was je slechte ervaring? 

Vorige cyclus teste ik vanaf dag 11. Op dag 14 kreeg ik een licht streepje die bleef t/m dag 18. Op dag 19 werd het streepje aan de ene kant net zo donker als de controle streep, maar aan de andere kant niet en zo bleef het t/m dag 24. Toen maar gestopt.. Plus 2 testen die het niet deden.

Terug
Bovenaan