goedkope nieuwe en 2e hands kinder (merk) kleding * speelgoed * kraammanden&kados

Het hoort hier wel niet thuis maar ik wil jullie deze site niet onthouden aangezien kleding al duur genoeg is !

Als je op zoek bent naar goedkope nieuwe of 2ehands kinder(merk)kleding, dan moet je absoluut eens kijken op :
www.winkeltjes.net/kleinenzo

Je vindt hier hele mooie kleding voor lage prijzen en tevens kraamkado's, speelgoed etc.

Je kunt je gratis aanmelden op de maillijst, dan wordt je automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe kleding die op de site gezet wordt en kun je profiteren van leuke voordeelakties!

Wil je de kleding liever in het "echt" zien, geen probleem, je kunt ook langskomen om de kleding te bekijken.

Voor meer informatie kun je me mailen op : fam.stuursma@zonnet.nl

Veel snuffelplezier!
 
Zo heb ik voor onze kids kleding besteld bij een bedrijf en het bevalt perfect. Je kunt er afhalen, je kunt retourneren en alles GRATIS! Heb al meerdere malen besteld en altijd snel geleverd, paste iets niet werd het gratis voor mij geruild!

We zijn bij deze site gekomen omdat deze extreem voordelig is! Voor onze dochter en zoon hadden we 2 broeken voor ongeveer 15 euro!! SAMEN!

Deze info wilde ik graag met jullie delen omdat ik jullie het natuurlijk gun om ook voordelig te bestellen!

Kijk eens op: www.kinderwinkeltje.com

Groetjes,
Ouders en kids.
 
Terug
Bovenaan