Goedkope ovaluatietesten gevonden !! +zwangerschap testen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik was aan het zoeken voor ovaluatietesten. Die zijn in de winkel wel erg duur vind ik. Ik heb ze nu 3 maanden gehad van Sensitest. Die zijn al een heel stuk goedkoper.
Maarrrrr, ik was ff aan het ebay`en. In Duitsland op ebay heb ik heel veel goedkope ovaluatie testen en zwangerschap testen gevonden.
Ik heb nu 25 ovaluatie en 5 zwangerschap testen voor incl. verzendkosten 10,89!!!

testen

Hier de link, ik hoop dat het zo lukt
Dan kun je kiezen voor zwangerschap of ovaluatie testen.

hey RIS,

ik wil je niet ontmoedigen hoor maar goedkope testen zijn niet altijd goede testen.

ik heb zelf geen goede ervaringen met sensi test,wel met clearbleu en eigen merk van DA.

gr.

Hoi Corina,

Ik heb geen idee wat het verschil zou zijn. Ze reageren allemaal op dezelfde hormoon. Ik ken alleen het verschil tussen digitaal en streepjes.
Met senstitest heb ik 3 maanden getest.
Waarvan ik maar 1 maand 2 duidelijke positieve dagen had. De andere 2 maanden heb ik geen positieve test gehad. Of ik dan helemaal geen ovaluatie heb gehad, of de test niet goed was...... ik weet het niet......

Hoe werken die ovulatietesten eigenlijk? Zie je dan wanneer je vruchtbaar bent dus wanneer je je eisprong hebt? Ben je dan niet al te laat om zwanger te raken? Sorry voor de vragen hoor maar heb er geen ervaring mee maar ben wel benieuwd.
Groetjes Tara

Hoi Tara,

Geeft niks hoor.
Bij ovaluatie testen moet je ongeveer net voor  het midden van je cyclus meerdere dagen achter elkaar testen. Op met moment dat je een positieve test heb,   volgt er in 20 tot 48 uur een eisprong. Dus dan kun je wat gerichter klussen.
Er staat een uitgebreide beschrijving in de gebruiksaanwijzing.

Succes!

Ik wist eerst ook niet of de goedkope testen wel goed waren, maar ik heb ze getest en ze zijn net zo goed als de duurdere varianten. En ovulatietesten van cleare blue werken bij een vriendin van mij zelfs niet, wel de goedkope! En zij weet dat zeker omdat zij ook in het ziekenhuis loopt.
Op www.zelfovulatietesten.nl kun je goedkope testen bestellen.

Gr Saskia

Terug
Bovenaan