goedkope ovulatietesten!!

A

Anoniem

Guest
ik heb van de week ovulatietesten besteld op:
www.123ovlatietesten.nl
30 stuks + 6 zwangerschapstesten voor 19 euro nog wat.
en omdat ik ook nog verzendkosten moest betalen van rond de 2 euro, kwam ik op een bedrag uit boven de 20 euro en kreeg daarom nog 3 extra zwangerschaps testen kado dus 30 ovutesten en 9 zwangerschapstesten voor maar 21 euro.
ik dacht dat meld ik jullie even.

niet duur dus kun je testen tot je je ei gevonden hebt.

veel liefs shirley

Super! Heb je ze al geprobeerd? Nou maar hopen dat je ze niet allemaal nodig hebt, vanwege een positieve test!!!
X

Deze heb ik ook besteld voor 2 weken geleden. Je krijgt dat van die stripjes 1 dag na bestelling!. Bij mij zaten er te weinig in heb ff een mailtje gestuurd en de resterende testen waren een dag later binnen. Volgens mij zijn ze wel goed. Heb ff geprobeerd, want weet niet zeker wanneer me ei is gisteren geen streepje en vandaag een heel licht streepje. Maar de testen zijn heel duidelijk op iedere verpakking staan verschillende uitkomsten met heel duidelijke positief/negatief dus makkelijk af te lezen, bij mij was dat lichte streepje wel negatief. Ik heb er 10 ovu testen en 3 zwangerschapstesten voor 9.45 vond ik ook best mee vallen.

ach ja ik heb ze een paar keer gebruikt en de eerste heer zag ik alleen de controlestreep en gister een licht teststreepje erbij.
ik moet als mijn cyclus net als de vorige 30 dagen duurt de 24e de eerste paasdag mijn ei hebben.
nou als dat niks word dan weet ik het ook niet meer hahah.

liefs shirley

Terug
Bovenaan