Goedkope test!

A

Anoniem

Guest
Misschien kennen jullie de site al maar ik wilde deze tip wel even delen:

www.babybrabbel.nl

Daarom staat een premom shop en daar kan je super goedkope zwangerschaps testen bestellen. Het zijn de Romed testen en ik heb er al goede ervaringen mee.

Voor € 1,95 zijn ze al te krijgen!! Da's ff wat anders dan CB.
(die haal ik wel als de romed test zegt dat het positief is, om het nog een keer te checken  hihi!)

ik heb er 3 besteld. Incl. verzend kosten kwam dat op iets van € 7,- uit.
Nou dat valt toch wel mee??

Ook kan je er ovulatie testen en allemaal anders dingen kopen.
Ook dingen voor als we straks zwanger zijn. Buikbanden, sieraden etc. echt harstikke leuk!!

Dus als je wilt neuzen (ik heb geen aandelen in de site hoor ofzo )

Groetjes Bieb.

Hoi,

Om even in te haken: ik ken er ook één: sensitest.nl
Hele goedkope, maar vooral goede testen.

Groetjes

Hoi,
Tip: www.Matcare.nl.
Ietwat luxere testen, met pipetje en een testcassette, 3 testen voor
€ 4,99, incl. verzendkosten € 6,99. Aanbieding 3setjes=2setjes betalen.

hoi

bedankt voor jullie site ik ga me er ff in verdiepen

groetjes

als je op google romed intikt dan wordt je niet vrolijk hoor,.. zelfs mannen kunnen er een positieve test uithalen! ik had ze ook besteld omdat je ze na 7 dagen kan gebruiken,.,dat leek mij wel wat,..en inderdaad eentje kwam heeel vaag positief uit,..maar het vervelende is,..dan weet je nog niks!!! want ze zijn onbetrouwbaar zeggen de meeste vrouwen,.. nu blijk ik dus wel zwanger te zijn en waarschijnlijk heeft dat ding wel zn werk gedaan maar ik heb wel 2 zwaar frustie weken achter de rug,..want zo'n vaag positieve test laat je toch niet met rust!

ik heb de verleiding ook niet kunnen weerstaan hoor maar pas op dat je je niet blij laat maken voor niks!

succes allemaal met zwanger worden!

Terug
Bovenaan