goedkope testen

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje. Ik heb gelezen dat je voordelig zwangerschapstesten kunt kopen via internet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Zijn deze testen even betrouwbaar?

groetjes marjolein

Nee, ik weet ook niet precies hoe en wat. Ben er ook wel benieuwd naar en hoe betrouwbaar als ze zijn. Geldt dat ook voor ovulatie testen?

Gr. Leah

Hallo meiden,

Ik gebruik sinds vorige maand de ovulatietesten van sensitest. www.sensitest.nl
Deze zijn goedkoop, je kunt ze in combinatiepakketje bestellen : bijv. 15 ovulatietesten + 3 zwangerchapstesten en ik geloof dat de kosten 19 euro bedragen.

Of ze super goed zijn, dat weet ik nog niet ! Pas de tweede maand dat ik ze ga gebruiken. Maar vorige maand heb ik wel twee dagen achter elkaar een licht, positieve ovulatietest gehad. Misschien het proberen waard ?

Succes !

Hoi hoi,
Ik heb maandagavond bij babybrabbl clearview zwsch. testen besteld. Ik hoorde ook via dit forum dat ze gewoon goed zijn. Ps. volgens mij heeft mijn ha deze ook. Het zijn er 2 voor 3,99 en dan nog verzendkosten totaal 6,24. volgens mij goedkoper als in de winkel.   Heel erg veel succes met zwanger worden........
Liefs Cynthia

Hoi,
Ik heb deze testen bij L10 gekocht, ze zien er precies hetzelfde uit als die van zwangerschaptest.nu

Ik heb ze dus gebruikt vanaf dag 9 (9 dagen na ongesteldheid) en tot   dag 16. Dit is nog 3 dagen na mijn meest vruchtbare dag. In totaal dus 8 testen en bij geen enkele test kreeg ik een 2e streep. Ik heb echt zoiets van het werkt helemaal niet.

Hebben anderen dat ook gehad?

Gr.

hee dat is ook toevallig. we hebben dezelfde naam en forum naam. jij hebt er alleen 1983 achterstaan....

in welke ronde zit je???? pas begonnen??? welkom
groetjes mayo

Terug
Bovenaan