goedkope zwangerschapstest betrouwbaar?

hallo,
ik wou even weten of er iemand goeie ervaringen heeft met die goedkope tests van 1 a 2 euro die je kan bestellen op internet.zou voor mij wel handig zijn aangezien ik om de haveklap naar die dingen grijp.maar ik vind ze wel verdacht goedkoop?heeft iemand weleens positief getest op of vlak na de nod met zo'n goedkope test?

Ik heb geen ervaring met die goedkope tests, maar ik zag laatst ook al een draadje waarin gesproken werd over tests van € 3,99 per twee. Waar kun je die kopen??? Want bij de drogist zijn ze inderdaad behoorlijk aan de prijs.

Op zich zou ik er wel vertrouwen in hebben als ze in Nederland "goedgekeurd" zijn. De kwaliteitscontroles zijn hier zo streng (of ben ik nou naïef?)

Groetjes, Karin.

Hoi,

Ik heb ze toevallig vorige week in huis gehad. Drie testen voor € 4.50.

Ik moet alleen nog even afwachten 4 februari heb ik mijn nod. Kan wel 4 dagen voor je nod testen.

We zien wel. Probeer het gewoon voor het geld hoef je het niet te laten.

Succes

Wen

Hoi

Ik heb testen gekocht bij sensitest.nl, ook iets van 1,99 per stuk. Vorige keer waren de testen negatief en ik werd ongi...mijn nieuwe NOD is een beetje onzeker omdat mijn cyclus vorige maand ineens een week langer was, dus mijn nieuwe NOD moet ergens tussen nu en 25 januari zitten. Dus ik kan je nu nog niet vertellen of ze echt betrouwbaar zijn en zou dat dus ook wel ff willen weten haha..

Xtas

Terug
Bovenaan