Goedkope zwangerschaptesten/Ovulatietesten....

A

Anoniem

Guest
Dag meiden....

Wil iedereen even meedelen over een internetsite die goedkoop zwangerschapstesten en ovulatietesten verkoopt.

Jullie weten natuurlijk ook wel hoe nieuwsgierig je bent als je een dag overtijd bent...En dat gaat dus aardig in je portemonnaie lopen. Ik was even aan het kijken op internet en kwam op deze site. Heb daar 5 zwangerschapstesten gekocht. En na een aantal dagen he ik die keurig binnen gekregen in een witte enveloppe..

Je moet alleen van te voren betalen en omdat ik dit best spannend vond dacht ik eerst doe een niet zo heel hoog bedrag. Maar dit ging allemaal keurig en daarom dacht ik laat ik het alle meiden even weten. Ik heb 5 testen voor nog geen 6 euro. dus echt de moeite waard..

De site is www.zwangerschapstest.nu

Meiden het proberen waard. veel liefs van Natascha..

Hoi, hoi,

Ik heb laatst ook zwangerschaps testen via internet besteld, via babybrabbel,
maar er heeft een poosje geleden heel veel op deze site gestaan over romed???
heb je die??
die schijnen niet goed te zijn! ik wil je niet bang maken hoor!
Ik had die van romed ook bestelt maar ik had ze nog niet binnen en toen heb ik ze geruild voor anderen.
Van de testen van romed hebben zelfs mannen een positieve test!?

groetjes Tamara

Ik had idd ook testen via de site gekocht

ik weet niet of ze het deden

maar idd was er ook iemand weet niet meer wie

Ze bleek zwanger te zijn via die testen

maar der vriend ook dus dat klopte niet helemaal

Met mijn testen had ik geen problemen

ze gaven negative aan maar was ook niet zwanger

dus ja dan weet ik niet of ze het doen

ik had die goedkoopste

3 voor 3,99 ofzo

groetjes natasja

hoi,
ik heb ook die ovulatietesten besteld via die site omdat ik nooit voelde wanner mijn eisprong precies was. ik heb ze gisteren binnen gekregen dus komende maand ga ik deze testen. van iemand anders op dit forum heb ik gehoord dat ze goed werken. ik zal wat laten weten.
groetjes Pally

Terug
Bovenaan