Goedkopere voeding

hoi hoi, ik heb via de schlecker site een blik voeding gekocht (duits merk)
Deze is een stuk goedkoper dan andere (5.59)
Mijn dochtertje doet het er prima op. Zijn er meer mensen die dit gebruiken? En iemand enig idee waarom het dan goedkoper is, zou het minder goed zijn?
 
Hallo, ik zou me daar geen zorgen over maken. Wij wonen zelf in groningen en rijden elke maand naar duitsland om daar onze boodschappen te doen, dus ook de blikken met melkpoeder. Heb dit gevraagt destijds in het ziekenhuis en ze zeiden dat het geen kwaad kon. Als het niet goed is mogen ze het namelijk ook niet verkopen. Goed ik ga nu mijn dame van 9 maand even de fles geven met duitse melk, ze heeft het al vanaf haar geboorte en ze groeit goed.

Veel succes ermee en nogmaals ik zou me daar geen zorgen over maken en anders vraag het voor je eigen geruststellen het eens aan het cb of huisarts.

 
Hallo anoniem! De reactie van anoniem is de juiste, Duitse melkpoeder is beslist niet verkeerd. Het is zelfs zo dat de Duitse warenwet veel strenger is dan bij ons. (kan haast niet zou je denken) Geef haar gerust het product uit het land van Goethe, Neuschwanstein en Beckenbauer. Veel gezondheid!
 
Terug
Bovenaan