goeie bh's?? grote maten.

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Er is vast wel iemand die mij kan helpen. Ik moet op zoek naar zwangerschaps beha's maar ik heb van mezelf al cup 75F. Waar kan ik nou zo'n grote maat bh vinden die nog een beetje mee kan groeien?????

Groetjes Marian

Ik las laatst dat ze bij de prenatal meegroei bh's verkopen (had er nog nooit van gehoord). Dus misschien kun je het daar eens proberen? En ik weet dat er in Utrecht een winkel zit die speciaal bh's in grote maten verkoopt, die heb je vast ook wel in andere plaatsen. Zoek anders eens via google.

Volgens mij hebben ze deze maat bij de hunckemoller in het eigenmerk assortiment. Vind ik fijne bh's.

Miriam

kijk eens op http://www.emmajane.nl/zwangerschapsbehas.php  heb zelf 75H en dit zijn de enige bh's die ik kon vinden en gelukkig zitten ze heerlijk

hoi hoi,

volgens mij heeft idd hunkemuller  meegroei  bh's in grote maten

en ze zijn ook niet zo heel erg prijzig volgens mij

succes

groetjes moekje

hoi,
bij de hunkermuller gaan de meegroei bh's maar tot g heb daar zelf ook gekeken .maar ik kreeg daar het advies om ze via hun site op het internet te bestellen,daar hebben ze wel grotere maten. ben helaas het adres kwijt.
verder heeft livera ook grote maten maar zij zijn helaas behoorlijk prijzig.
grote maten in zwangerschaps bh's zijn moeilijk te krijgen en dat meegroeien moet je ook maar met een korreltje zout nemen want ik heb al heel wat bh's moeten kopen hoezo meegroei hahahaahah.
groetjes ammarins

Bedankt meiden. Ik ga van het weekend even op zoek hoop ik. Ik ben zo ongelovenlijk moe. Heb 5 dagen gewerkt deze week en zal van het weekend wel helemaal instorten denk ik.

Liefs Marian

Hoi,
Mij bevallen de BH's van het merk Anita erg goed, zijn wel iets duurder dan de gewone 'huismerken"maar gaan toch ook een stuk langer mee.
Gezien de prijs zou ik in jou geval gelijk een voedingsbh kopen en niet eerst nog een meegroei bh. Let er wel op dat ook je buikomvang toeneemt en koop geen maatje 75... Wat ik zelf wel een goede uitvinding vind tijdens mijn zwangerschap zijn de bh-verlengstukjes die je kunt kopen (hierdoor krijg je wat extra haakjes en kun je de bh iets ruimer zetten).
Op internet zijn er genoeg bh winkels te vinden, maar een goede bh moet je toch eerst passen. Op www.anita.com vind je informatie over het merk, een andere prettige winkel is www.its-time.nl. Anita kun je trouwens via de gewone lingerie winkels kopen en anders kunnen ze altijd een andere maat voor je bestellen.

groet van Else

Terug
Bovenaan