Goeie ligging en kleintje

Hij ligt goed!! Netjes met zijn hoofd (vol haren) naar beneden. Bleek alleen dat het een kleintje is. Zowel zijn beenbot maar vooral zijn hoofd is relatief klein. Maar alles binnen de gezonde bandbreedte. Zijn buik was wel netjes op het gemiddelde en daaruit maakten ze op dat hij het goed doet qua voeding en groei. Naar schatting zal hij nu uitkomen op zo'n 3100 gram, maar ja heb al begrepen dat schattingen nog alle kanten op kunnen eindigen in de werkelijheid.

Erg fijn om te horen en super om hem weer gezien te hebben. En btw je hoort mij niet klagen over een kleintje met een klein hoofd als jullie begrijpen wat ik bedoel...

hahaha bij mijn eerste hadden ze nog geen 20wk echo dus pretecho gedaan en die vrouw zei doodleuk ach wat een lekkere bolle toet heeft hij al.....Tja daar zit je dus niet op te wachten he als je zwanger bent alleen als de kleine eruit is hahahaa. Heerlijk te horen dat het inderdaad een ukkie is ipv een 10 ponder. Het zegt helemaal niks maar het voelt toch wel heel erg lekker he :)
Fijn dat hij nu goed om ligt.
liefs
Charlot

Haha nee hoe kleiner hoe beter he!!
Ons meisje schijnt ook een klein koppie te hebben, vindt mama helemaal niet erg!!! Maar fijn dat verder alles goed binnen de marches is..

hahahah ik heb pech... als onze kleine op tijd komt is het redelijk maar alles wat hij te laat komt wordt minder gunstig hahaha. het knulletje is zeker niet klein. Misschien gaat het ondanks het formaat redelijk.... we wachten het maar af.

Terug
Bovenaan