goeie positiejeans

He dames,

Wellicht hebben jullie tips: ik ben op zoek naar een goede (lees: hippe) positiejeans. Ik heb er nog wel wat van mijn vorige zwangerschap maar deze vind ik echt niet mooi meer. Wat ik zoek:

Een model met tricotbuikband maar wel een knoopssluiting en riemlussen, het lijkt dan net een gewone, lage jeans. Liefst niet teveel stretch en een beetje donker. Hij moet eigenlijk zoveel mogelijk op een 'normale'jeans lijken.
Ik weet, ik stel nogal eisen maar ik wil echt een mooie! (De vorige keer twee modellen zonder buikstuk gekocht en die zakten steeds achter af).

Wie weet een merk/winkel oid?

Thanx!!
Liefs,Marcia mv Puck

Poeh, dat is moeilijk. Ik vind de broeken van Noppies altijd erg lekker zitten. Ik heb ze wel altijd zonder buikstuk (die blijven bij mij weer beter zitten) maar volgens mij hebben ze ze ook met. Fatsoenlijke jeans, niet te lomp of zo.

Hey!

Ik heb een mooie van noppies aangeschaft. En heb er nog een bij de H&M besteld.
Je moet er wel wat (geld!) voor over hebben. Maar ik hoop dat ik ze lekker lang kan dragen!

Groetjes

Hoi marcia,

Ik heb laatst een hele gave hippe positiebroek gekocht van Esprit. Een heel donkere met wit stiksel.. ziet er uit als een normale heupbroek met knoop en rits etc. maar er zit dan een donkerblauwe buikbank in en je kunt hem ook in de taille smaller en ruimer maken,.. koste 69,00 euro geloof ik,..

Hij is niet te vinden op de Espritsite, maar hier heb ik hem gekocht.

http://www.cachecachedenhaag.nl/flash/

Breda
Grote Markt 10-12
NL-4811 XR Breda
T: 076-5209933

en zit ook in;

Den Haag
Annastraat 13-15
NL-2513 AT
Den Haag
T: 070-3626960

Succes!

Esmé

ps: zal eens zoeken naar een foto

He meiden!

Ben geslaagd hoor! Ik vind de collectie van Mamalicious helemaal geweldig! Renate Verbaan was model voor hun najaarscollectie'. En heel betaalbaar, ik heb een hele gave jeans gekocht laag model maar wel met een buikstuk, wijd uitlopende pijpen en maar veertig euro. Ik hen m van Prenatal maar een aantal speciaalzaken verkoopt ze ook.
Heb ook nog een hele gave zwarte gebreide jurk gekocht dus...laat die buik maar komen! )Nou ja, die is er eigenlijk al..!

Bedankt voor jullie tips!

Liefs, Marcia mv Puck en 13 wk zwanger

Ik heb ook wat kleding gekocht bij Prenatal van Mamalicious.
Ik vind Noppies echt veel te duur. En Prenatal eigen merk is niet allemaal even mooi.
Ben er echt blij mee, want ik liep een beetje voor gek met mijn kleding hahaha

groetjes Maris

Mijn ervaring is toch wel dat je er wat voor over moet hebben. Tijdens mijneerste zwangerschap had ik een paar goedkope broeken van de prenatal en de miss etam, maar die zijn nu al zo verwassen en uitgerekt dat ik ze nu bij de tweede niet meer aankan. Ik heb nu 2 broeken van Noppies gekocht, wel duur, maar ze zitten heerlijk, en zien er ook gewoon goed uit. Geluukig kan ik mijn winterjas wel weer aan, de mijn vorige zwangerschap was ook in deze periode.

Success met shoppen (is toch ook harstikke leuk)

MamaHeleen

Terug
Bovenaan