goeie smoezen???

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

IK heb net licht pos getest, maar nu is het kerst en bijna oud en nieuw en iedereen is van mij gewent dat ik gezellig een wijntje mee drink en een sigaretje rook, maar dat wil ik nu dus echt niet meer doen, maar wil het nieuws ook echt nog heel graag voor me houden i.v.m. miskraam die we al hebben gehad in augustus.
Heeft iemand misschien goede tips of smoezen?????

xx natascha

Weten ze dat je een miskraam gehad hebt? En dat je weer zwanger wilt worden?
In dat geval zou je kunnen zeggen dat je gezond wil leven omdat je zwanger wilt worden (dus niet omdat je het al bent).

Verder heb ik geen tips voor je. Ik weet het ook net, maar ik heb het geluk dat ik sowieso al niet dronk of rookte, dus voor mij is het makkelijker geheim te houden.

in elk geval: gefeliciteerd!!!

En voor de smoezen.... eh je hebt een AB-kuur voor?!?! 1 of andere infectie... dat sluit de drank al uit, want das geen goeie combi en de sigaretten.... daar heb je even geen zin in, omdat je je door die infectie toch niet helemaal top voelt?!

Dat van hierboven vind ik ook wel een goeie hoor, mits ze weten dat jullie een miskraam gehad hebben.... je voornemen erg gezond te leven is gewoon iets eerder in gegaan dan per 1 januari.

Je hebt lichte bronchitis (vandaar het niet roken) en heb er een puffertje of een kuurtje voor gekregen (niet drinken). Misschien is het wat??? Je kunt ook gaan rijden, dan kun je ook geen alcohol hebben. En voor het roken, je hebt een weddenschap afgesloten waarbij die inging na de kerst en niet na oud en nieuw?

Groetjes sientje

Terug
Bovenaan