Goeie voornemens??

Even ui een ander topic "gepikt"
Hebben jullie goede voornemens? en zo ja, welke??

Ik ZEKER!
Op de eerste plaats is dat afvallen! Ben al veel afgevallen maar nu ook weer wat bijgekomen dus dat wil ik weer kwijt. Ik begin 2 januari weer!
En verder wil ik echt gaan proberen NOG meer te genieten, en vooral ook van de kleine dingen! Want als ik zie hoe snel ook dit jaar weer voorbei is gegaan...pffff...
Oh ja, ook wil ik proberen me niet meer zo druk te maken over alles en me niets meer proberen aan te trekken van wat mensen (onbelangrijke mensen ) van me vinden.

En nu nog maar zien waar ik me ook ECHT aan ga houden...

Ik heb ook goede voornemens..

Ik wil/ga zeker 10 kilo afvallen.
Ik wil werk en privé wat beter verdelen (heb het afgelopen half jaar te veel gewerkt en te weinig tijd aan mijn gezin besteed)

Dat was het eigenlijk. Valt nog best mee....

Liefs Femke

Eigenlijk geen voornemens. Ik drink geen alcohol, rook niet en afvallen hoeft niet persee, mag wel een paar kilo's minder, maar is gelukkig niet noodzakelijk dus ga er ook geen moeite voor doen. Ik ben dit jaar al gaan sporten, dus ik zou niet weten wat ik nog moet doen. Wel hoop ik mijn dochter een goede opvoeding te kunnen geven en er voor mijn verloofde te kunnen zijn. Komend jaar gaan we trouwen en hopelijk daarna snel zwanger...

Mijn goede voornemen is om meer fruit te eten. Tijdens de zwangerschap was ik hier heel bedreven in maar inmiddels eet ik nog maar zelden fruit

Dat ga ik in 2008 anders doen

Ik heb een hekel aan goede voornemens maar ja, je hebt ze toch.....

Ik wil ook zkr een paar kilo's kwijt.En ik wil 2 avonden in de week gaan sporten....anders krijg ik het er nooit af!En, ik ga me dit jaar niet over laten halen om lief en aardig te doen tegen de mensen waar ik een gruwelijke hekel aan heb!schoonlosers dus....En voor de rest uhm gewoon genieten van elke dag!

liefs

Terug
Bovenaan