Goeie zwangerschapsbh grote cupmaat?!

Hoi Dames,

Ik ben benieuwd of jullie me aan een goede meegroei/zwangerschapsbh kunnen helpen.

Ik heb nu twee voedingsbh's liggen van de prenatal maar die vind ik niet genoeg ondersteuning bieden.

Ik ben vrij klein (1,58) maar heb een flinke cupmaat... ik denk dat ik inmiddels cup F al gepaseerd ben...

Ik zoek dus een stevige bh die het gewicht goed kunnen dragen en als het even kan de boel ietsjes liften... dat gehang op die dikke buik is ook geen fijn gevoel (en ik zie er uit als een plumpudding ?)

Oh ja, ik ben 29+2 dus moet nog wel een paar weken.. als ik die iets comfortabeler door kan komen zou dat heel pretig zijn :)

Alvast bedankt!!

Anita is een heel fijn merk. Ik heb deze: https://www.anita.com/shop/nl_global/voedingsbeha-serie-fleur-22e530.html. Heel fijn en mooi.
Ik heb ook hele degelijke witte van dat merk. Zitten als gegoten maar zien er natuurlijk niet zo sexy uit. 
De maat is wel een ding. Heb in mijn kraamweek bh's besteld maar twee weken later had ik al een maat groter nodig (F...). Weer besteld en een week later had ik toch eigenlijk nog een maat groter nodig. Maar aangezien ze niet goedkoop zijn, heb ik er geen meer besteld. Zaten dus wat te strak en dat is niet fijn. 

Hey ik hen mijn zwangerschap/voedingsbh’s bij www.farfallina.nl gehaald. Onder andere vind je hier bh’s van het merk Anita maar ook van andere merken die erg goed zijn bij een grote cupmaat. Je hebt gewoon de keuze uit bh’s met of zonder beugel. Als je graag wat lift wil zou ik gewoon voor met beugel gaan. Omgeacht wat je kiest, de bh’s die je hier kan krijgen zijn erg goed. Sowieso tot en met cup H (deze heb ik) aan te raden! 

Terug
Bovenaan