goeiemorgen,

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

goeiemorgen allemaal,
ik kan gewoon weg niet slapen.
het is een ramp.
nog 1 dag te gaan voor mijn nod dag, en mijn borsten knallen bijna open.(zo voelt het tenminste.)
maar goed, ik weet het ons lichaam kan ons gruwelijk voor de gek houden.
mijn temp, was net 37.0
jeetje afwachten is moeilijk hoor.
maar goed dat hoort er voor ons allen bij,
nou voor de rest wie vandaag hun nod dag hebben of gaan testen heel veel succes hoor,
en voor alle zwangere geniet ervan.
groetjes debra

Goeiemorgen Debra,

Ik heb er ook last van hoor...weinig slapen...ik ben er nog zo vol van dat ik zwanger ben! Voor jou is het nu ook erg spannend! Ik ga voor je duimen en hoop je te zien op het mei-forum!

Succes, liefs, moi xxx

hoi moi,

ja dat zou mooi zijn als dat zo was,
doorgaan naar het mei forum.
bij mijn vorige zwangerschap sliep ik ook zeer slecht.
helaas liep die uit op een mk,
nou we wachten maar vol spanning af tot morgen en dan zien we wel.
geniet van je zwangerschap

groetjes debra

Hoi Debra,
Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik duim voor je!!!!

Kan zelf ook slecht slapen. Ben al nerveus voor de test. En ik droom, als ik dan eenmaal slaap, ook steeds over zwanger zijn en kinderen enzo.
Om gek van te worden.

Op de NOD lijst sta ik voor 7 sept.
Maar dat is een cyclus van 35 dagen.

Ik ben nu ook met de 1e ronde bezig en ik denk (weet bijna zeker) dat ik toch de 31e of de 1e ga testen.

Ook omdat m'n vriend het graag wil weten!

Niet om uit te houden.

Ik duim voor je joh.
Hou ons op de hoogte.

Liefs Bieb.

ps ik ga er natuurlijk niet van uit dat het gelijk raak is de 1e ronde. Zou wel heel bizar zijn maar toch... je blijft hopen...

Hoi ik moet ook tot morgen wchten dan is mijn nod, maar de dag duurt me zo lang, is nog maar 10.20 uur, ben zo benieuwd of het deze keer gelukt is, dit is voor mij de 5e ronde.

Voor de rest is er nog niets wat er op wijst dat die ongie gauw komt, geen bruin slijm, wat er normaal wel altijd is, maar ja maar afwachten, ga vandaag voor de zekerheid maar een testje ophalen bij de drogist, zodat ik die alvast in huis heb en dan maar duimen dat die ongie morgen wegblijft.

Terug
Bovenaan