goh had dit forum nog niet gezien wat stom hé!!!

Hé hallo allemaal,

Sjonge heb net pas dit forum ontdekt stom hé!!
Zat op het zwanger worden forum en wist niet dat dit ook bestond zou ik maar zeggen!!!
Ga me maar ff voorstellen dan maar!!!
Ben Sandy 35jr en woon samen met mijn vriend in Duitsland net over de grens!!
Heb op 1mei een curritage gehad hier in Duitsland, wat heel erg verdrietig is geweest voor ons beiden!!
Soms heb ik nog wel moeilijke momenten, maar die zullen jullie ook wel hebben!!!
Heb al weer mijn eerste ongi gehad op 26mei en nu moet ik het weer op 23juni krijgen als het goed tel en is!!! Daarna mogen we het weer gaan proberen om zwanger te worden, wel spannend, want nu ga ik er toch anders mee om als de eerste keer!!! Wij gaan dus voor ons eerste kindje dan proberen!!
Nou meiden hoop dat als jullie nog vragen hebben, dan kun je dat altijd stellen!!!
Tot snel en succes met alles jullie!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy!

Goh, het loopt wel storm bij jouw onderwerp hè! Maar goed, beter laat een reactie, dan nooit!

Wat verdrietig dat je een curettage moest ondergaan. Ik heb het zelf
ook meegemaakt vorig jaar oktober. Op de 14e om precies te zijn. Dit
jaar ben ik op de 15e oktober uitgerekend van een tweeling! Kun je
nagaan hoe de dingen kunnen lopen!

In je berichtje kom je heel positief over, houden zo! Ook al zal je
best moeilijke momenten hebben. Dat is normaal, het hoort er nu eenmaal
bij.

Ik wens jullie heel veel sterkte waar nodig, en verder heel veel succes
en plezier tijdens het opnieuw proberen. Maak er een mooi mensje van
dit keer!

Liefs van Sisi.

Hey hallo,

Bedankt voor je reactie, ja het loopt hier niet zo storm dat had ik al gemerkt daarom kom ik maar soms kijken. Zit meer op het zwanger worden forum, daar reageren ze wel erg veel op elkaar!!
Ja ben best positief, we gaan donderdag op vakantie en wie weet is het dan zomaar raak!!!
Jij succes met je zwangerschap, poeh twee das van alles twee, maar kei leuk hoor!!
Geniet ervan en misschien tot snel maar weer eens!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan