@ Goldwinggirl

Hoi Anna,

vanwege ons geloof vieren wij geen oude en nieuw. we hebben wel gezelllig tv gekeken met lekere hapjes en naar het vuurwerk gekeken. Nou ons nieuwe jaar is niet echt lekker begonnen, heb problemen met de school van de kids en heb ze per direct van school gehaald.
Op de een of andere manier zal ik wel iets fout doen, want de problemen stapelen zich op. Net als ik denk het gaat de goede kant op gebeurd er wel weer wat. Kieds gepest op school, de schulden noem maar op.
Bedankt voor je medeleven!
 
Hoi Anna,

Bedankt voor je medeleven,

vanwege ons geloof vieren wij geen oude en nieuw. we hebben wel gezelllig tv gekeken met lekere hapjes en naar het vuurwerk gekeken. Nou ons nieuwe jaar is niet echt lekker begonnen, heb problemen met de school van de kids en heb ze per direct van school gehaald.
Op de een of andere manier zal ik wel iets fout doen, want de problemen stapelen zich op. Net als ik denk het gaat de goede kant op gebeurd er wel weer wat. Kieds gepest op school, de schulden noem maar op.
 
Hoi Anna,

Bedankt voor je medeleven,

vanwege ons geloof vieren wij geen oude en nieuw. we hebben wel gezelllig tv gekeken met lekere hapjes en naar het vuurwerk gekeken. Nou ons nieuwe jaar is niet echt lekker begonnen, heb problemen met de school van de kids en heb ze per direct van school gehaald.
Op de een of andere manier zal ik wel iets fout doen, want de problemen stapelen zich op. Net als ik denk het gaat de goede kant op gebeurd er wel weer wat. Kids gepest op school, de schulden noem maar op.
 
Dat is idd niet een goed begin van het nieuwe jaar...
Vaak komt alle ellende in 1 keer.... en duurd het heel lang voor je overal vanaf bent.
Hoop dat je kinderen niet al te veel ellende hebben meegemaakt op school... gepest worden is niet leuk.
Hoop dat het straks beter gaat, rustig aan...
 
Terug
Bovenaan