Golvende buik

Vanmorgen toen ik nog op bed lag begon de kleine flink te draaien en schoppen in mijn buik. Mijn buik golvende op en neer, het was echt een prachtig gezicht!! Zo bijzonder om je kindje te zien bewegen in je buik! Kan echt niet wachten tot hij/zij geboren wordt en we hem/haar in het echt kunnen bewonderen!
* zucht *...
 
OHJA, hoe herkenbaar!! Leuk he, dan besef je echt dat er een heus mensje in je buik leeft.Voor buitenstaanders is het vaak alleen maar een bolle buik, maar wij weten wel beter !! ;)
Ik was bij de eerste en de tweede super nieuwsgierig, nu gaat de tijd zo snel en heb ik zoveel anders aan mn hoofd dat het soms er bij inschiet te dromen over de baby, maar ik zie wel heel erg uit naar hem ja...Heerlijk!!

Geniet ervan!!
 
Mijn buik gaat soms ook echt helemaal heen en weer, voor mij en vooral ook voor mijn vriend echt heerlijk om naar te kijken.
Je merkt nu ook dat het niet meer alleen schopjes zijn, het hele kindje gaat draaien en heen en weer. Soms moet ik hem/haar echt even aan de kant duwen als ie richting mijn ribben of nieren gaat. Als ik op mijn zij op bed lig, is het soms echt raak...Dan schopt het echt hard! Ben benieuwd hoe lang ik t nog leuk vind ;)
 
Super he!! Ik moet er ook iedere keer zo om lachen, echt onwerkelijk dat ons kleintje al zo flink kan bewegen! En idd net wat Yvanka zegt als ik op m'n zij lig dan gaat het helemaal tekeer! Heerlijk gevoel!! Wij zijn ook zoooo nieuwsgierig, weten het geslacht wel maar toch, hoe zal het eruit zien en hoe zal het allemaal zijn strakjes... We tellen nu al af!:)
 
Oooooh dat zijn van die echte geniet momentjes:) Echt even een momentje tussen mama en kind:) Ik heb er zelfs een filmpje van kunnen maken!! Kan niet wachten tot ze er is, maar nog even blijven zitten, dat is beter voor haar:)
 
Terug
Bovenaan