Gonal F ervaringen

A

Anoniem

Guest
<p>Dag dames,</p><p>Ik ben begonnen aan mijn eerste ronde Gonal F. Ik vind het best spannend allemaal.</p><p>Zijn er hier nog dames die Gonal F spuiten of gespoten hebben en hun ervaring hierover willen delen? Na hoeveel dagen mochten jullie Pregnyl/Ovitrelle zetten? Na hoeveel rondes waren jullie zwanger? Bijwerkingen?</p><p>Ik hoor het graag!</p><p>Liefs xx</p>

Dag Madelief.

Helaas spuit ik al een tijdje de Gonal-F
Hier heb ik geen bijwerkingen van gekregen gelukkig, behalve in de eerste week.. beetje lui/wisselvallig qua stemming/energieloos etc. Nadat ik er eenmaal aan gewend was en de knop geestelijk om was dat ik mezelf moest spuiten heb ik geen bijwerkingen gekregen gelukkig! 
Het is heel afhankelijk van wanneer er iets gaat groeien bij je wanneer je de Ovitrelle mag spuiten! Bij iedereen verschillend!
Groetjes!

Hallo, ik heb het ook gebruikt alleen dan in combinatie van een ander hormoon. Wij hebben 1 ronde gedaan en waren zwanger. Bij ons wel via icsi gegaan...zelf heb ik nooit geen last van bijwerkingen gehad. Kon alleen wat makkelijker emotioneel zijn, maar vond dat het ergste niet!! 
Jij heel veel suc6 en hopelijk valt het je mee...
Liefss

Hallo, ik heb het ook gebruikt alleen dan in combinatie van een ander hormoon. Wij hebben 1 ronde gedaan en waren zwanger. Bij ons wel via icsi gegaan...zelf heb ik nooit geen last van bijwerkingen gehad. Kon alleen wat makkelijker emotioneel zijn, maar vond dat het ergste niet!! 
Jij heel veel suc6 en hopelijk valt het je mee...
Liefss

Een jaar lang gonalF gebruikt! In het begin 5 dagen met gevolg 1 eitje met 75 e.h. daarna pregnyl. Op zijn langst 9 dagen met 125 e.h. daarna pregnyl gevolg 2/3 eitjes! Wij hebben 6 iui gehad om zwanger te raken! Nu 31 weken zwanger! Weinig last gehad van gonalF  iets meer van de pregnyl!  Pregnyl werd gezet een 1,5 dag voor plaatsing! Meestal kreeg ik een exacte tijd om hem zelf te zetten! Ik geloof dat het 36 uur voor de plaatsing moest i.v.m rijping eitje! Suc6 en sterkte met je traject

Een jaar lang gonalF gebruikt! In het begin 5 dagen met gevolg 1 eitje met 75 e.h. daarna pregnyl. Op zijn langst 9 dagen met 125 e.h. daarna pregnyl gevolg 2/3 eitjes! Wij hebben 6 iui gehad om zwanger te raken! Nu 31 weken zwanger! Weinig last gehad van gonalF  iets meer van de pregnyl!  Pregnyl werd gezet een 1,5 dag voor plaatsing! Meestal kreeg ik een exacte tijd om hem zelf te zetten! Ik geloof dat het 36 uur voor de plaatsing moest i.v.m rijping eitje! Suc6 en sterkte met je traject

Terug
Bovenaan