<p>Goedenavond lieve dames, </p><p>Exact 18 dagen geleden ben ik voor het eerst begonnen met het prikken van gonal f. Voorheen gebruikte ik clomid, ben toen na een aantal maanden zwanger geworden van mijn dochtertje. Nu willen wij voor de 2e gaan en dus toen weer aan de clomid. Helaas slaat dit niet meer aan waardoor ik nu moet gaan prikken. Op het begin van het prikken had ik er niet zo een last van. Ben begonnen met 75 eh. Tussentijds is dit steeds opgehoogd. Afgelopen maandag in het ziekenhuis geweest, daar zagen ze dat er met 87,5 eh wel wat gebeurde maar nog niet heel snel. Moest dus vanaf toen 100 eh gaan prikken. Zo gezegd is zo gedaan. Alleen merk ik dat sinds ik eindelijk al de 87,5 eh prik last heb van een opgeblazen gevoel. En steeds kleine beetjes moet eten. Zodra ik teveel eet of drink heb ik daarna last. In het ziekenhuis gaven ze maandag aan dat het erbij hoort. Maar ik vraag me af of meerdere dit hebben? En ook soms heel misselijk etc. </p><p>Hopelijk is er morgen iets moois te zien en kan ik daarna de andere prik gebruiken zodat mijn ei zal springen. </p><p>Hoe lang duurde het bij jullie voor je zwanger werd met gonal?</p><p>Excuses voor mijn lange verhaal en vele vragen. Het is gewoon fijn om het even van je af te schrijven. Hoop dat er ook ervaringen worden gedeeld. Niet alleen voor mij maar ook voor andere. </p><p>Liefs, Van mij</p>