Gonal F ontluchten

Hallo allemaal,

Heeft iemand toevallig ervaring met het volgende:

Ik moest vandaag voor het eerst weer gonal f spuiten maar door de zenuwen heb ik hem gewoon gezet, alleen er zat geen vloeistof op de punt van de naald, dus ben bang dat ik niet de volledige dosis heb gehad. Ik zag wel op het venster dat die op 0 stond en er zat ook geen luchtbel in de houder voor toediening.

Ik vind dit erg stom van mijzelf want heb wel de instructies gelezen voor ik ging spuiten.

Beste B, zelf heb ik geen ervaring met Gonal F. Dus ik kan je helaas niet verder helpen met advies op dat vlak. Ik denk dat als je de instructies hebt gevolgd en als je hebt gekeken naar wat belangrijk is bij het toedienen (zoals dat het venster op 0 staat en er geen luchtbel zit), dat het goed is gegaan. Maar ik ben geen expert. Ik denk dat je daarom het beste jouw fertiliteitsarts of huisarts kunt bellen zodat zij of hij jou verder kan helpen. Hierbij ook de oproep, lees jij dit en herken jij jezelf in deze situatie of heb jij meer ervaring met het zetten van Gonal F en heb je advies, of tips? Deel het hier! Het is een kleine moeite met een grote (positieve) impact!

Groetjes Jetske

Terug
Bovenaan