Gonal F, ovitrelle, eisprong, zwanger?

<p>Hallo</p><p>Wij zijn voor kindje 2 opnieuw begonnen aan het traject in het ziekenhuis. Opnieuw Gonal F en daarna ovitrelle. Zondag 15 maart de ovitrelle gespoten. Sinds dinsdag 24 maart krampjes onder in de buik en sinds vandaag wat rugpijn. Vandaag een test gedaan maar negatief. Wanneer hebben jullie voor het eerst getest? Hebben jullie ook krampjes gehad en zwanger?</p>

Heyhey! 
Wat spannend weer! Ik heb ook gonal f gespoten alleen dan daarna prygnyl voor de eisprong.. en die gaf tot ongeveer 8-10 dagen na injectie nog positief aan.. 
In ronde twee ben ik zwanger geworden.. ben nu 5+2 weken zwanger!! :) 
Ik testen 5 dagen voor nod in de eerste ronde nog heel licht positief, door de prygnyl.. 
In deze ronde weer met 5 dagen voor nod licht positief maar wel donkerder dan de vorige ronde.. dus was al een beetje hoop aan het geven.. 1 dag voor nod was ie duidelijk positief en dus opgelopen.. toen wist ik dat het niet meer de prgynyl kon zijn :) 
Ik heb/had indd ook krampjes.. vergelijkbaar met ongesteldheid.. ook meer afscheiding.. en als ik snel opstond of anders ging liggen had ik steekjes in m'n onderbuik.. en meer tegen m'n nod aan gingen m'n borsten pijnlijk worden.. 
Wanneer is jou nod? Ik duim met je mee!
Gr Lisette

Gefeliciteerd! 

Als het goed is, is dinsdag mijn NOD. Twee weken na de eisprong. Ben heel benieuwd. Heb het gevoel dat het goed zit maar vandaag nog een negatieve test in handen.. 

Dankje! :)
ja opzich ook nog vroeg om te testen natuurlijk.. was het een gewone test of een earlytest? Bij mij gaf ie 5 dagen voor nod licht positief bij een earlytest.. pas 1 dag voor nod bij een normale test..
Gr Lisette

Niet meteen hoop opgeven hè! Want het zegt nog helemaal niets.. m'n zus testte pas na nod positief.. daarvoor negatief.. dus zolang er geen bloed is, is er zeker nog hoop! 
Ik duim met je mee! ?
Gr Lisette

Is het veel bloed? Zoals bij ongesteldheid? En is het weer overgegaan? Of bloed je nog steeds? Je hebt wel vroeg met menstrueren anders ja, lijkt mij ook.. 
Gr Lisette

Terug
Bovenaan