Good morning ladies

Heb een paar dagen vrij gehad, ik voel me rot. Al een tijdje heb ik geaccepteerd dat we waarschijnlijk niet spontaan zwanger zullen worden. Maar deze maand denk ik er steeds weer als ik toch eens zwanger ben. Gister roze afscheiding, veel gerommel in mijn buik, en krampen. Last van veel lucht(als je begrijpt wat ik bedoel). Ik zit weer te wachten tot maandag(24-1) want dan is het weer ongi dag. Kan iemand mij vertellen hoe het met die temperatuur zit. Wij hebben 2 mnd temp opgenomen omdat het moest van de gyn. Wat een gedoe. Ik begrijp dat je temp hoog blijft als je zwanger bent, klopt dat.
Tot slot bedankt voor de reakties, tot snel. Groetjes Ilona

Hoi Ilona, ik ken je gevoel. Ook wij zijn 2 jaar bezig geweest en de kans op een spontane zwangerschap zou zeer klein zijn. We zouden nu in januari met ivf beginnen. Maar ben inmiddels ruim 16 weken zwanger (spontaan). Het kan dus wel. Ook ik had geaccepteerd dat het zo niet zou lukken. Achteraf had is ook een week voor mijn ongi dag roze afscheiding. Dacht dat dit kwam door het uitstrijkje wat ik had laten maken die dag. Maar zeer waarschijnlijk is dat de innestelling geweest. Wat betreft je temp. Ongeveer de dag na je eisprong is je temp 0.3 tot 0.5 graden hoger dan voorheen. Als je zwanger bent zal de temp inderdaad hoger blijven dan wanneer je ongi word/ bent, dan zal ie wat zakken. Succes met wachten Ilona.
Laat effe horen hoe het afloopt.

Liefs Molly.

Hallo Ilona,
Weet wat er door je heengaat. Ik heb het ook elke maand. Wij proberen nu al 2 jaar om zwanger te worden en lopen sinds april verleden jaar bij de gyn. Als je een aantal maanden de temperatuurkaart invult kun je op een gegeven moment zien wanneer (ongeveer rond welke dag) je je eisprong kunt verwachten en dan weet je dus welke dagen je er volop tegenaan moet. Het klopt inderdaad dat je temp omhoog gaat als je je eisprong hebt gehad en weer daalt zodra je het moet worden.
Heb je al wat onderzoeken gehad bij de gyn of moest je alleen een temp kaart bijhouden?
Hoop in ieder geval voor je dat je het niet wordt de 24ste!
Groetjes
patricia

Hoi Ilona,

Ik kan je ook een goed bericht geven. Wij zouden in januari starten met IUI maar ik bleek 6 december zwanger tegen alle verwachtingen in. Het zaad van mijn man is te weinig in aantal, ik heb 1 verstopte eileider en vijandig slijm en toch lukte het. Helaas is het een miskraam geworden maar dat was pure pech. Hou de moed er dus in!! Ovulatietesten zijn ook handig. Als die positief zijn betekent dat dat je de volgende dag je eisprong hebt.

En oja zwanger zijn voelde bij mij precies hetzelfde als ongi worden dus je weet nooit wat het wordt.

Succes!
gr.Inge

Terug
Bovenaan