Goodmorning NewYork!!!

A

Anoniem

Guest

Zeg heb jij daar toevallig ook een Tessie alias TeHa voorbij zien komen?

Hiya,

nope geen Tessie...haha die heeft het veel te druk met alles zien, good for her!
Ze heeft trouwens wel fantasties weer hier, die lopen vast al de hele week de benen onder het lijf vandaan. :)

Ajuus

Dat kan ik mij voorstellen, want ze had geloof ik, een druk programma.

En jij? Hoe gaat het met je? Al zicht op een paspoort voor Max?

Hellooooow!

We hadden idd fantastisch weer! Alleen de laatste dag heeft het geregend en was het mistig (daardoor ook vertraging op de terugreis helaas).

Maar het was echt FANTASTIC!!! Ooooohhh wat een gave stad zeg!
Heb nu nog spierpijn van het vele lopen.
We hebben echt de toerist uitgehangen en zo'n beetje alles gedaan en gezien.
We zijn naar Central park geweest, 5th avenue zo'n beetje tig keer gelopen, Broadway van alle kanten een paar keer gelopen met natuurlijk het geweldige Time Square (oei, schrijf je dat zo?), we zijn het Empire state building opgeweest voor de fantastic view, naar China town, little Italy (was net een feestje aan de gang, errug gezellig!) Soho, het Moma (museum of modern art, errug mooi!), het gratis boottochtje naar Staten Island (toen ging het helaas regenen)  and last but not least natuuuuurlijk the Sex and the city tour. Die was ook erg leuk! Het meiske deed het echt fantastisch. We hebben natuuuurlijk een foto van Carry d'r voordeur. Lijkt me trouwens erg gezellig daar te wonen als je 2 keer per dag zo'n caravaan hysterische meiden voor je deur hebt, haha.
We zijn zondagochtend om 10.00 uur weer geland en nu ben ik dus nog een beetje aan het worstelen met m'n jet-lag. Net toen we een beetje aan het tijdsverschil gewend waren moesten we weer weg.

Het Hudson hotel was echt super gaaf en trendy. Helemaal top!

Kortom, tis echt aan te raden daar es een paar daagjes naartoe te gaan hoor.

Oh... zie dat ik  bijna naar huis mag, haha.

Laterrrrrrrrr...

Tessie

Och.. vergeet ik helemaal.
Ilja, ik had je telefoonnummer meegenomen maar we hadden echt geen tijd meer om af te spreken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het vliegtuig terug er pas weer aan dacht. SORRY!!!

Hiya Tessie,

Geen sorry zeggen hoor! Dat je het zo druk had betekend toch alleen maar dat je het geweldig naar je zin hebt gehad Het klinkt alsof jullie zo'n beetje alles wel gedaan hebben wat je kan doen in zo'n korte tijd. Leuk dat jullie het zo goed heben gehad!

Ajuus, ilja

Oh wat gaaf zeg!!!! Ik krijg heimwee, hihi. Ik ben er 8 jaar geleden geweest, aan het einde van mijn   jaar Amerika. Was echt heel geef. Iets om nooit meer te vergeten. Ik zou ook zo graag nog een keertje terug willen.

Gr. natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan