gordels autostoeltje

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Mijn zoontje van 2 1/2  wurmt zich tijdens het autorijden uit zijn gordels van het autostoeltje.

Wie heeft er tips, tot nu toe stop ik om de 2 parkeerplaatsen om hem  weer in de gordels te krijgen. Het is  echt een ramp.

Ik heb al tips gehad over onder andere een veiligheidsspeldje en een tuigje, maar dat vind ik niet veilig genoeg, als je bijvoorbeeld een aanrijding krijgt, of het water in rijdt.

Groetjes Jennifer  
 
Hoi,
Ons zoontje van net 2, wurmde zich ook laatst uit de autostoel. Bleek dat de gordeltjes te los zaten (was ingesteld op "met jas" en meneer had de jas uit). Even wat strakker aangetrokken en het was niet meer mogelijk.
Misschien had je dit al geprobeerd, maar bij ons hielp dit.
Succes!
 
Hey !
Ik weet niet de gordels van je autostoel ook in hoogte kan verstellen, misschien moeten ze een standje lager?
Succes hoor, het is natuurlijk erg fijn als je je kindje veilig kan vervoeren.
Groeten van Miena.
 
Hier konden we dat probleem oplossen door de gordels een slag te draaien voor we ze dichtmaaktem, dan zit de sluiting aan de binnenkant tegen de buik, en is het al een stuk lastiger openmaken. Hopelijk werkt het bij jullie ook.
 
hier heb ik een 2,5 jarige die ook de gordel die omgedraaid zat los kon maken.
meneer hield zijn buik in en kon de sluiting openklikken. toen hebben we een andere autostoel aangeschaft. deze sluiting gaat zwaarder.

groetjes monique.
 
Terug
Bovenaan