Gordels Quinny Speedi

Hallo moeders,

Ik heb problemen met de gordels van de Quinny Speedi. Ze zijn te kort. Mijn dochtertje is bijna 14 maanden oud en moet ik haast in de gordels proppen! Zeker met een dikke winterjas en een voetenzak in de wagen, merk ik al een poosje dat het heel krapjes is en echt een ergenis wordt. Ik kan haar er toch niet al los in laten zitten?

Wie heeft hier ervaring mee en is het op te lossen?

Groetjes Esther
 
Hoi Esther,

Ik heb een quinny buzz en precies het zelfde probleem gehad. Heb er een mailtje over gestuurd naar quinny, en kreeg een setje verlenggordeltjes opgestuurd. Hele nette en snelle service. Als jou wagen daar ook voor in aanmerking komt, is dat een prima oplossing. Ik zou zeggen..... mailen!

Succes!
 
Ik heb Quinny een mail gstuurd en zij kennen de klacht NIET. Wel dat de gordeltjes te ruim zouden zijn? Ja, dat probleem hebben we ook gehad ...

Ik heb deze quinny 2e hands gekocht en kan niet terug naar de winkelier omdat het bv een fabricage fout is.
 
Oh dat is balen zeg. Zijn het gordeltjes die je aan de bovenkant los kan maken met een haakje? Want ik weet dat ze bij sommige babyzaken die verlengstukjes ook los verkopen. Dan kan je daar naar op zoek gaan. Succes ermee.
 
Ik heb hetzelfde probleem met de Quinny. Ik dacht al dat het aan ons lag en dat wij het verkeerd deden. Ik zal ze ook eens een mail sturen. Misschien helpt het.

Wat ik trouwens ook erg vervelend aan deze wagen vindt is dat de zitting niet echt rechtop kan. Ze blijft een beetje hangen en vindt het ook echt niet leuk. Daarom maar een buggy gekocht waar ze wel rechtop in zit en dat vindt ze prachtig. Weet iemand hoe je de zitting rechter kan krijgen?
 
Terug
Bovenaan