Gordijnen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

We zijn onze babykamer nu een beetje aan het inrichten, maar zien nergens leuke kindergordijnen. De babykamer heeft een zacht geel behang en de meubels zijn van licht hout. Wie heeft een idee waar we gordijnen kunnen kopen in de regio Haaglanden e.o.?
Alvast bedankt!
Groetjes,

NathalieMS
(27w+5)

Hoi Nathalie,

Ik zelf heb de stof voor de gordijnen op de stoffenbeurs gekocht, is ook niet zo heel duur. Het enige nadeel is dat je er dan nog gordijnen van moet maken. Ik heb ze uiteindelijk naar de kleermaker gebracht, onze kleermaker heeft ook een gordijnenatelier. Maar misschien heb je iemand in je omgeving die ze zelf zou kunnen maken.
Ik weet niet of je al bij de volgende winkels bent geweest, maar bijvoorbeeld HEMA, Leenbakker en Hage (ligt er een beetje aan hoeveel je er aan wilt uitgeven) hebben ook gordijnstoffen en maken ze ook gelijk op maat.

Succes met zoeken, ik hoop dat je iets vindt wat naar jouw smaak is.

Groetjes Elise
29wkn+1dg

Hoi Nathalie,

Kwantum maken ook gordijnen op maat! En baby walz kun je ze op internet bestellen. Ze hebben geen winkel dacht ik.

groetjes Mariska

Hoi. Bij mijn eerste hebben we ze bij de Leenbakker gekocht, werden mooi op maat gemaakt en al, en ze waren harstikke leuk!!!
Nu hebben we bij de Kwantum hele leuke gezien en dus ook besteld.. Voor ramen van 3.50 m breed en een hoogte van 1.75 m waren we welgeteld 72 euro kwijt, incl het maken.. Geen geld dus!!
Gr. Anne-Marie
36+4 zw

Terug
Bovenaan