Hallo! Mijn dochter is nu ruim 4 weken oud. Door opstart problemen hebben wij allebei moeite met borstvoeding waardoor ik voornamelijk kolf. Ik kolf echter te weinig waardoor ik af en toe met kunstvoeding moet bijvoeden. Ik begon met nutrilon maar diezelfde nacht sliep zij heel slecht (heel onrustig, darm krampen en ronslaan met haar armen) en maakte ze enorm rare gorgelende geluiden (alsof ze zwaar verkouden was en allemaal slijm vastzat). Toch nog een paar dagen nutrilon bijgevoed. Ze kreeg ook uitslag en verstopping. Op advies van het consultatiebureau en huisarts ben ik overgestapt op pepti vanwege vermoedelijke koemelkallergie (ik ben zelf ook allergisch, dus ik drink/eet geen koemelkproducten). Op pepti ging het goed tot afgelopen nacht. Weer de hele nacht onrustig met gorgelende geluiden. Ik maak me enorme zorgen om die geluiden. Het klinkt bijna alsof ze amper kan ademhalen. De huisarts zei dat haar longen goed klinken en zoals gewoonlijk houden de gorgelende geluiden op zodra ik bij de huisarts of het CB ben. Weet iemand wat dit kan zijn? Toch koemelkallergie en nu zelfs gevoelig voor pepti, of is er toch iets anders aan de hand?