Gorillababy :)

Hoi!

Amy heeft op haar oorschelp kleine donkere haartjes, dit heeft ze ook bovenaan en onderaan haar rug en nog iets op haar voorhoofd. Ik maak me geen zorgen maar weten jullie wanneer dit uitvalt? (neem aan dat het voor haar 16e weg is   en anders gaat het spaarpotje voor haar studie naar een laserbehandeling haha!) Ik had eiegenlijk verwacht dat het na een week ofzo weg zou zijn. Vandaag is ze precies 10 weken oud.

Marian

Grappig zeg - Celeste heeft precis hetzelfde en was gisteren 10 weken..... boven/achter haar oortjes, op haar voorhoofd, schouders en nek. Ik verwacht ook dat het een keer wat minder gaat worden maar  weet ook niet wanneer.....

mor74

hoi hoi,

Mijn dochter had dat inderdaad ook. Ze had ook een soort bakkebaarden. Dat was allemaal rond de vijf-zes maanden weg, maar ik zag laast (ze is nu ruim 3) dat ze op haar onderrug nog (of weer) wat haartjes heeft. Maar die zijn helblond, dus was me niet eerder opgevallen.

hoi hoi,
brenda had ook van die dons haartjes op haar schouders. verder hadden ze allebei een hele lage haargrens. dit is allebei zo goed al weggetrokken. ze zijn nu 5 maanden en 2 weken.

groetjes,
petra

mijn dochter heeft dit ook gehad, best veel op der schouders, dat ik me echt af vroeg , gaat dat ooit weg...eh ja want nu is het weg...heb niet eens gemerkt wanneer..ze is nu bijna 14 wk , dus wie weet zijn jullie er snel vanaf..

gr. bambi
mama van lois 10-07-08

Mijn oudste dochter had het op haar onderrug, maar op een gegeven moment (wel na enkele maanden) merkte ik opeens dat ze het niet meer had, dus hoe lang dat nu precies heeft geduurd???
Nu heeft mijn jongste dochter het ook weer, onderrug en ook op haar oortjes. Dit zal ook wel weer weggaan. Gelukkig dus geen gorilla meisje !

Gr. Mamajo

Kleine haartjes????
Maudy heeft op haar oorschelpjes echt twee plukjes haar van ongeveer een centimeter lang...........ik noem haar al mijn weerwolfje.............whahahaha!
En inderdaad, op haar bovenarmpjes en onder ruggetje ook donkere haartjes.......
Gewoon een erg harig kindje, terwijl ze  1,5 week  te laat was........ik dacht dat ze dat dan altijd minder hadden, maar nee.
Gelukkig trekt het dus nog wel, anders wordt het heel vroeg epileren...........aaaaa, zielig!!!

Gr. Rimke
Mama van Maudy, 8-8-2008

Terug
Bovenaan