gossee???

A

Anoniem

Guest
hartstikke bedankt voor je reactie. heb net de vk gebeld en ik mag morgen even langes komen voor een echo. ik ben zo blij. de ha zei dat ik me niet druk moest maken het was niet ernstig zei ze het kon van alles zijn maar ik had er niet echt vrede mee dus nog 1 dagje spanning en dan weten we het zeker!!
jij ook gefeliciteerd. hoe lang heb jij er pijn aan gehad?
gr shirley

Hoi Shirley,

ja, ik had mijn berichtje gepost en toen zag ik dat jij al had gepost dat je naar de VK ging, haha. Beetje beter opletten, Gossee.

Ik weet het niet meer precies (zo snel je dingen weer vergeet!) maar het is niet langer dan een week geweest. En dan nog vooral 's nachts en bij onverwachte of onhandige bewegingen. Ik heb me er eigenlijk geen zorgen om gemaakt (stom he, want ik was toen hartstikke onzeker), maar achteraf denk ik: wat raar eigenlijk.

Maargoed, kennelijk was er niks aan de hand. En of die cyste er nog zit, zal ik over drie weken zien want dan heb ik de 20-weken-echo. Schijnt ook geen kwaad te kunnen.

Succes met de echo; het is vast allemaal goed. Lekker je kleintje bewonderen, leuk hoor! Geniet ervan!
Groetjes, José

Terug
Bovenaan