<p style="text-align: left;">Dag allemaal,</p><p>onze zoon is nu 2,5 weken oud. Na een wat moeizame start met ziekenhuisopname bij laag geboortegewicht en voedingsproblemen proberen wij nu thuis onze draai samen te vinden. <br />Ondertussen gaat de borstvoeding goed en groeit hij als een malle. Hij heeft alleen verschrikkelijk last van (verborgen?) reflux. Hij ligt altijd heerlijk bij papa/mama op de arm of borst te slapen maar zodra wij hem in zijn bedje of de box leggen begint hij te kokhalzen, slikken, piepen, grimassen, nekje over strekken en uiteindelijk ontroostbaar huilen. Na het oppakken gaat het weer beter en valt hij vaak ook snel in slaap. Als wij geluk hebben kunnen wij hem net een half uur wegleggen voordat de volgende voedingsronde begint. Het knuffelen is gezellig maar ik wil ook af en toe iets voor mijzelf doen of slapen. Nu is zijn vader ook thuis maar straks moet ik mij alleen redden en ik zou niet weten hoe!!! Daarnaast is het gewoon zielig om hem in zoveel dyscomfort te zien.. en dan ga ik ook twijfelen of wij het allemaal goed doen. <br /><br /></p><p>dus, wie heeft de gouden tip voor ons? <br /><br /></p><p>al geprobeerd: </p><p>- bedje bij hoofdeinde verhogen</p><p>- verschonen voor de voeding en niet na/tijdens de voeding</p><p>- boertje laten doen na of halverwege de voeding, 4/5 keer komt er geen boertje</p><p>- johannesbroodpitmeel: op advies van het consultatiebureau. Gaat alleen moeizaam te combineren met de borstvoeding, naar mijn idee spuugt hij bijna alles uit van dat vieze papje. Heeft iemand hier ervaringen mee?</p><p> </p>