Gouden tip camping bedje

<p>Hoihoi,</p><p>Ik ben op zoek naar een camping bedje die al standaard met een dikker/comfortabel matrasje word geleverd. <br />Ik lees op internet dat een 2e matrasje er op gevaarlijker is en word afgeraden.</p><p>Het is voor onze vakantie dus onze dochter ligt er toch wat langer in.</p><p>Wie heeft de gouden tip voor een fijn bedje??</p>
 
Ik heb er wel gewoon een dikker matrasje op gelegd. Het is gevaarlijk als ze het matras op zou tillen en eronder komt. Nou dat heb ik m'n dochter nog nooit zien doen hoor. 
Als je dat toch niet wilt doen, dan moet je het standaard matras wat bij het bedje zit eruit halen en dan het dikkere matras erin leggen. 
 
Alle matrasje zijn nagenoeg hetzelfde in campingbedjes omdat ze opvouwbaar zijn. De kwaliteit is prima hoor. Ik heb een basic matras van babypark en mn dochters slapen er prima op, ook 3 weken achter elkaar met vakantie! 
Wil je een dikker matras dan moet je gewoon het matras uit het ledikant thuis meenemen. Dat past ook. Maar dat is behoorlijk groot en neemt ruimte in beslag. Zou ik onnodig vinden, de matrasjes zijn echt goed genoeg en je kindje kan daar prima op slapen en krijgt daar niks van ;)
 
Mijn dochter ligt op dit moment heerlijk te slapen in haar campingbed plus matras van de prenatal. Thuis ligt er ook gewoon  een losse matras in het ledikant toch? 
 
Een dikker matras hoeft niet altijd beter te zijn. De stevigheid is wel belangrijk. 
Voel daarom even in de winkel welke matrassen er zijn. Druk met je volledige hand in het matras. 
welke blijft je hand het meest op liggen? Dan moet je die hebben! 


mocht het kindje dan op zijn buik draaien, dan blijft de ademweg beter vrij. Een stevig matras is dus aan te raden? 
en als die matrassen niet veilig zouden zijn, dan zouden ze allang niet meer verkocht worden. 
fijne vakantie! 
 
Terug
Bovenaan