<p>Hooi, ben ik weer..</p><p>Onze zoon van bijna 9 weken rolt zich sinds deze week om. Had zelf echt nog niet verwacht dat hij dit zo snel al zou doen, maar wel dus.. alleen waren we nog helemaal niet begonnen met inbakeren afbouwen. Hij vindt zn nieuwe trucje erg cool, want is er nu dus constant mee bezig. We moeten dus echt stoppen met inbakeren want als we daarmee doorgaan nu weet ik zeker dat ik zelf geen nacht ontspannen slaap. Maar heeft iemand de gouden tip hoe?! We zaten net aardig in een ritme. Overdag bakerde ik hem al niet in, maar leg ik hem op zijn buik (ben dan toch in de buurt regelmatig te checken). Hij slaapt op zijn buik het lekkerst maar dat willen we s nachts (nog) niet toestaan (moet hij eerst de andere kant op kunnen draaien). Hij slaapt ook niet bij ons op de kamer, dus in de gaten houden s nachts is niet te doen.</p><p>Heb vandaag een slaapzakje gekocht en daar ligt hij nu in. Maar we zijn al sinds half 8 in een strijd verwikkeld die ‘gaan slapen’ heet en vind het zo sneu voor hem ook dat hij nu niet in slaap komt
.</p>