gouden tip voor darmkrampjes

En die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Pim heeft nu al last van darmkrampjes, gewoon zo zielig om te zien. Bij Tom kreeg ik van het CB het advies om ABD Dophilus te gebruiken. Een priobiotisch poedertje wat je toevoegt aan de fles of mengt met een beetje water. Na een paar dagen merk je het verschil al. Voordeel is dat je eenmalig een potje gebruikt, daarna is het niet meer nodig. Nadeel is wel dat het iets prijziger is dan Cinababy of Infacol. Je kunt het kopen bij een natuurwinkel of reformzaak of via internet.

Hopelijk hebben jullie kleintjes er niet zoveel last van en anders hoop ik dat jullie wat aan deze tip hebben.
 
Bij mij staat het loedertje ook op de plank. Bij de eerste cinababy gebruikt vond het ideaal voor te gebruiken als ze toch last hadden maar ga dit nu ook proberen. In mijn omgeving gebruiken veel mama's het en vinden het fantastisch
 
Die van mij heeft ook krampjes. ABC is echt geweldig inderdaad. En duur. Dat Cinababy, daar zit alcohol in. ruik en proef zelf maar eens. Maar bij verstopping dan wel weer fijn.
 
Terug
Bovenaan