Gouden tip voor pakken fopspeen?

Iemand heeel toevallig de gouden tip die ervoor zorgt dat onze dochter (morgen 7 weken) de speen gaat pakken. Soms probeert ze het wel, maar lijkt ze niet te weten wat ze ermee moet doen. We hebben letterlijk elke soort en maat in huis. Ze wil nu alleen onze vinger (middelvinger of wijsvinger, pink wil ze niet). Dit is ook de enige manier waarop ze slaap overdag, met mijn vinger in haar mond. Zodra ik haar in het bed leg en mijn vinger eruit haal is ze gelijk wakker. Wat met een peuter van 2 die rondrent natuurlijk niet te doen is ?. Zuigbehoefte heeft ze heeel veel, alleen het is voor ons gewoon geen doen de hele dag een vinger in haar mond te houden. Haar eigen hand wordt ze heeel onrustig van, de coördinatie heeft ze nog niet, daarnaast zijn haar vingers veels te klein aangezien ze de pink al te klein vind..

Krijgt ze voeding met de fles? Dan zou je de kleinste speen kunnen gebruiken. Ze doet dan langer over de fles maar heeft haar zuigbehoefte wel iets meer voldaan. Misschien slaapt ze er ook rustiger van??

Ik heb een speen van het ziekenhuis, dat is de enige die mijn zoontje wilt. De Philips Nicu Soothie.
Misschien dat die bij jullie ook helpt? Geen mooie speen maar voor ons ideaal!

Hier werkte bibs heel goed, lekker licht. Als je met pakken accepteren bedoelt iig. Voor pakken als in oppakken, is ze echt nog veel te klein haha

Onze zoon wilde ook geen speen de eerste weken, heb verschillende merken en maten geprobeerd tot dat ik in een cadeaupakket de spenen van BIBS kreeg. Deze pakte hij in 1x. Kan je de speen niet een beetje in de melk dopen? Anders het cb vragen of ze tips hebben?

Hahaha dat ze 'm zelf niet pakt en in der mond doet snap ik! Het gaat om het zuigen op een speentje.

Bibs wil ze heeeel af en toe in de maxi cosi, de avent soothie hebben we ook geprobeerd idd ?

Terug
Bovenaan