Gouden tip voor slecht naar de wc kunnen

<p>Hii dames,<br /><br />Wie heeft voor mij DÉ gouden tip om beter naar de wc te kunnen?<br />Ik voel de drang, maar het 'blijft hangen' (sorry voor de details).<br />Krijg er uiteindelijk ook echt flinke buikpijn van als het niet goed lukt.</p><p>Eet al veel kiwi's, volkoren dingen en olijfolie helpt ook niet...</p>
 
Lauwwarm water proberen? Eventueel met wat citroen. Pruimen, of hotwings van de KFC. Dat werkte soms ook laxerend ? Verder geen tips. 
Hopelijk voel je snel verlichting!
 
Een oudere client van mij zweert bij yakult ☺️. Maar gedroogde pruimen in water wellen en dan opeten werkt vaak ook. 
 
Bij mij werkte roosvicee laxo goed! En daarnaast neem ik elke ochtend een smoothie met havermout en gebroken lijnzaad erdoor. Sinds ik dat doe is het echt helemaal over, succes! 
 
Ik heb er ook erg last van. Ik ben overgestapt naar volkoren brood. Let verder op het eten van vezelrijke producten en het drinken van voldoende water. Maar soms verstop ik alsnog. Ik heb laxerende zakjes gehaald bij huisarts. Die neem ik als het op dag twee nog steeds niet lukt. 
 
Ik heb dat ook, bij mij helpt helemaal niks behalve een klisma elke 2 weken. (In de tussentijd dus ook helemaal geen ontlasting) ik hoop voor jou dat 1 van de bovenstaande tips helpt! Anders misschien je huisarta om lactulose stroop vragen. Een vriendin van mij zweert hierbij 
 
Terug
Bovenaan