Gouden tips voor vakantie?!?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Over twee weken gaan we met z'n allen een midweek naar België. We zijn wel al regelmatig op vakantie geweest met z'n drietjes, maar toen was Eva al wel wat ouder. Nu gaan we dus voor het eerst met z'n vieren. Bas is dan iets meer dan 10 weken. Ik zie er nu al tegenop wat ik voor hem allemaal mee moet nemen.

Wie van jullie is al op vakantie gweest en heeft 'gouden tips' voor mij!

Groetjes, Karin
mama van Eva en Bas

Hallo,

onze jongste was afgelopen zomer (ohja, het is nog steeds zomer, zou je niet zeggen..) 12 weken en onze oudste 2jaar en 3 maanden. We hadden een huisje gehuurd in Zweden met alles er op en er aan.
De jongste sliep in de kinderwagenbak en de oudste in een gewoon bed. Scheelde weer een campingbed!
Ik had voor elke dag schone kleren inclusief romper bij voor de jongste en zo ook voor de oudste. Ook een extra pyama en schoon beddengoed voor jongste.
Ik had luiers voor allebei meegenomen en flesvoeding voor de jongste, flesjes, slabben en spuugdoeken.
Speelgoed voor de oudste en ook een opblaaszwembadje voor in de tuin. Luistercdtjes voor in de auto waren hier een heeel groot succes. Ook cd van nijntje was geweldig!!!
Buggy voor de oudste en ook nog een draagzak voor de jongste.
Oude onderbroeken en handdoeken die je weg kan gooien op vakantie.
Spelletjes voor papa en mama! We hebben heel vaak scrabble gespeeld!!

Volgens mij zijn er ook lijstjes op het net te vinden voor je vakantie!

Succes!
Kiki

Hoi Karin,

Wij vertrekken maandag voor een midweekje naar Limburg.
Wij huren daar een huisje. Het is de eerste keer vakantie met ons 3-en. (emma is dan precies 3 mnd). Een bedje voor Emma kunnen we daar huren, verder wordt het een heel gesjouw, alsof je wel 3 weken weggaat!
Op www.meenemen.nl kun je een lijstje invullen, erg handig.

Succes met inpakken.....................
Marieke

Terug
Bovenaan