goverdegodver.... AAAARRRRGGGGGGG!!!!!

A

Anoniem

Guest
Wat een K forum....
Ik heb een onderwerp geplaatst, maar denk je dat ik het weer terug kan vinden????

Wat een irritante site is het toch

Het gaat over dat ik niet weet wanneer ik de kinderwagen moet gaan gebruiken.
Onze kleine man past bijna niet meer in de reiswieg, maar hij is nog maar 4 maanden
Dan vind ik zo'n kinderwagen zo groot.

ha ha, dit is in elk geval een berichtje recht uit je hart. ik zal ook eens voor je zoeken.

Groetjes van Marloes

officieel met 6 maanden en als je wagen plat kan doe je het iets eerder maar niet te lang en wat je eventueel ook kan doen is iets in de kinderwagenbak zodat ze iets rechtop zitten hangt ook een beetje van je kindje af is het klein of een grote baby zelf waren ze bij mij 5 maanden maar deed dit niet te vaak omdat je ook zag dat die bandjes nog niet helemaal lekker zaten tegen hun oren aan bijv. kij het nog even aan zou ik zeggen 4 maanden is nog wel een beetje vroeg denk ik
en het forum werk nu iets beter al moest ik mij wel opnieuw inloggen net en die zoekfunctie werkt bij mij ook niet dacht dat het aan mij lag maar volgens mij doet hij hetb gewoon niet succes  
Elena voorjaar moeder Jasmijn Martin 18 maart 2007  

Hoi,

ik heb even gezocht maar tevergeefs. De zoekfuntie werkt bij mij ook niet zoals ik zou willen.

Ik heb Stijn ook vanaf viereneenhalve maand ongeveer niet meer in de bak liggen. Ik heb de zitting van de wagen helemaal plat gedaan en het matrasje uit de bak onder de voetenzak gelegd zodat het lekker zacht ligt en met de voetenzak eraan heeft hij ook nog geen tuigje nodig, omdat hij er niet uit kan.

Groetjes van Marloes

Kijk zo kan het dus ook.....

Super bedankt voor de tips.

Terug
Bovenaan