Graag advies over davitamon èn daarnaast tarwekiemolie

Hoi,
Ik kreeg een tip om tarwekiemolie te gaan slikken. Maar ik gebruik al davitamon compleet met visolie.
Kan het kwaad om ook daarnaast nog tarwekiemolie te slikken?

Groetjes
Susanne
 
Hoi Mali Mali,
Het zou goed zijn voor de groei van het baarmoederslijmvlies. Betere doorbloeding.
Ik ben nu 16 maanden bezig zwanger te worden, 1 x 7 weken zwanger geweest en 3 x ging het na een week mis. 
Ik weet het niet hoor, maar als het zou helpen dan wil ik het wel proberen. Maar ik weet dus niet of het to much is naast de davitamon.
Groetjes,
Susanne
 
Hoi Jlh,
Ik hoop dat ik even mag inhaken op je onderwerp! Zo niet, excuses :) 
Ik vraag me sinds gisteren iets af en door jouw topic moest ik er ineens weer aan denken! Ik ben 4+2 zwanger, en ik slik elke dag de Davitamon compleet. Weet iemand of het nog zin heeft om te beginnen met de tarwekiemolie? 
Bedankt en liefs!
 
 
Hoi Jlh,

Ik ben op advies van iemand hier op het forum ook tarwekiemolie gaan slikken en dit deed in icm Davitamon Mama Compleet. Ik was de ronde dat ik het ben gaan slikken gelijk zwanger (lees: dit is geen wondermiddel natuurlijk, er speelden meerdere factoren in mee).
Ik heb het doorgeslikt tot een week of 8 in de zwangerschap, omdat ik toen behoorlijk last kreeg van misselijkheid en het belangrijker vond dat ik de foliumzuur e.d. binnenkreeg. Later ben ik het wel weer gaan slikken, tegen stress, huid die er wat beter van werd etc.
Hier ook nog wat meer info hierover: https://snelzwangerworden.nl/tarwekiemolie-zwanger-worden/
Groetjes en heel veel succes!
 
 
Terug
Bovenaan