Graag bevestiging...

Ha meiden,

Net als de meeste van jullie wil ik ook nu meteen heel graag de bevestiging dat het met onze kleine uk goed gaat!! Ik ben alleen heel moe, maar soms denk ik ook dat kan ook omdat we het druk hebben of veel gedaan hebben ipv door de zwangerschap. En nu paar keer een klein beetje misselijk geweest na ander eten als normaal.Ik ben heel blij dat ik verder weinig kwaaltjes heb, alleen af en toe zoek je van alles als extra bewijs dat je echt zwanger bent.
We hebben het bijna tegen iedereen verteld wie we het persoonlijk willen vertellen, allemaal hele leuke reacties. Sommige zeggen wel dat we het straks druk zullen krijgen met twee kleintjes. Ik heb zo iets van laat maar komen.
Met de eerste zwangerschap waren we bezig om van alles uit te zoeken voor de baby, nu juist voor onze kleine meid. Een peuterbed, dubbele wandelwagen... Af en toe vraag ik me wel af of ik beide kindjes wel voldoende aandacht en liefde kan geven.
Maar eigenlijk weet ik hier goed het antwoord op: ja natuurlijk!
Die verdraaide hormonen toch ook...haha ik ben me eitje weer ff kwijt.

Fijn weekend verder allemaal!

Hey lieve meid,

Je hebt ook helemaal gelijk! We zoeken allemaal extra bevestiging ook al weten we echt wel dat we echt zwanger zijn. Het is ook logisch....vanaf het moment dat we positief testen hebben we helemaak niets anders waaraan we kunnen ZIEN dat het ook echt zo is en dan bedoel ik natuurlijk de echo!

Je ziet je lichaam misschien wek veranderen en door de hormoontjes veranderd er in je lijf veel maar oooo meid wat zullen we allemaal blij zijn als we de eerste echo hebben gehad en een kloppend hartje horen!

Wees maar blij hoor dat je niet zoveel kwaaltjes hebt, ik heb ze namelijk in meervoud en da's helemaal niet fijn! Mag niet mopperen want het is voor een goed doel maar ik doe het toch! Hahahaha!

Super fijn dat jullie het hebben verteld en dat de reacties mooi zijn, had niet anders verwacht hoor :)
Jullie gaan het helemaal fantastisch doen hoor als ouders van 2 prachtige kindjes en liefde en aandacht?? Dat zit helemaal goed, lijkt me! Denk dat straks de grote zus heeeeeel veel liefde in petto heeft voor haar broertje of zusje, super leuk!

Dikke knuff Lynn.

Hee!

Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag gewoon gewerkt, ging wel aardig maar gister avond stortte ik helemaal in, viel om 21:00 uur op de bank in slaap en toen ik om 23:30 uur naar bed wilde gaan, voelde ik me zo beroerd dat ik bijna flauw viel, kon nog net m'n bed halen en vandaag weer zo'n hele nare dag.
Kan het niet goed omschrijven maar voel me echt, heel, heel erg naar! Maar goed....ik blijf goede hoop houden dat het heus wel beter zal worden. Ga ik wel vanuit maar ik heb iig alle maar dan ook alle kwaaltjes dubbel en dwars. ;-)

Fijne avond! Liefs Lynn.

Ach Lynn, wat naar zeg!! Jeetje meid! Ik hoop dat je straks zo'n mega ontspannen zonder kwaaltjes zwangerschap zal hebben!! En anders moet je eens advies vragen wat je kan doen om je toch enigszins beter te voelen....

Ik heb vandaag een iets betere dag gehad. Nu wel weer heel moe, dus zal niet lang duren of ik lig onder de wol. Zie nu al op tegen volgende week... Lange werkdagen, zucht! Maar goed, laten we het per dag bekijken hè...

@ukkietje aan liefde bij jou niets te kort, dat lees ik zo al! en heerlijk dat je niet zoveel kwaaltjes hebt... :) natuurlijkk willen we allemaal zo snel mogelijk bevestiging dat het goed zit. Ook hier begint het te kriebelen, maar het duurt nog zo lang!

Hoi ukkietje,
Ook wij krijgen ons 2de kindje, en ook ik heb wel dezelfde gedachte als jij.
Onze dochter is van januari 2011. Ze zal dus bijna 2 jaar zijn als de baby komt.
Kan ze dan al in een peuterbed?
Zal de baby niet teveel aandacht krijgen?
Welke extra spullen moeten we aanschaffen?
Zal het ons financieel allemaal lukken met een gezin van 4?
Zullen we de baby op een nieuwe kamer leggen of onze dochter een nieuwe kamer geven?
Moeten we een nieuwe auto aanschaffen?
......enz enz
Ook heel veel vragen , maar uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen.
We hebben gelukkig nog tijd genoeg om ons voor te bereiden!

Idd mammirjam, alles komt goed! Willen jullie staks weten of jullie een zoon of dochter krijgen?
Wij wel en anders zo zielig voor een jongetje hier met de roze invasie, haha

Terug
Bovenaan