<p>Waar zal ik beginnen?! Mijn hart huilt bij de gedachten dat me dochtertje nooit een broertje of zusje zal krijgen. Nu onze dochter bijna anderhalf is begint het bij mij weer te kriebelen. Toch denkt me vriend hier heel anders over hij wil beslist geen kinderen meer en vind een kind meer dan genoeg. Hij wil zo snel mogelijk weer een normaal leven kunnen leiden zonder een kind wat afvankelijk is van hem. Een 2e kind zou nog meer geld kosten en dan is ie bang dat we alle luxe dingen niet meer kunnen doen. Geld is er genoeg ook als we een 2e kindje mogen krijgen dus dit moet geen geldige reden wezen. Vanavond heb ik dan eindelijk me hart gelucht dat ik graag wilde gaan voor een 2e kindje. Hier op reageerde hij super bod en heeft gezegt dat dat nooit gaat gebeuren en dat ik me daar maar bij moest neerlegen. Ik heb em toen verteld dat als hij er zo stellig over blijft dat we dan beter uit elkaar konden gaan omdat dit altijd tussen ons in zou blijven staan. Op dit moment kan ik alleen nog maar huilen. </p>