graag een 2e

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wie kijkt er net als mij uit naar een tweede. Helaas vorig jaar een miskraam gehad.
Wie herkent dit en is alweer zwanger en hoelang duurde het.

rikkie

hoi rikkie,
wij gaan ook voor een tweede, onze dochter is nu bijna 4 en het verlangen naar een tweede is net zo groot als toen der tijd naar de eerste.
ik ben nu in ronde 3 en mijn NOD is 21 februari
ik heb voordat ik zwanger was van mijn dochter ook 2 maal een miskraam gehad, wel was ik toen elke keer direct zwanger, wat nu niet het geval is.
je kan er niets van zeggen,he!
en hoe staan jullie er voor?
ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het goed gaat
groetjes jook

Hoi hoi! Wij zijn ook net bezig voor een 2e. Ons zoontje wordt eind oktober 3 jaar. We zitten pas in ronde 2, dus ik kan er nog niet veel van zeggen. Ik heb alleen een meningsverschil met mijn man. Als ik deze maand zwanger raak, dan ben ik eind oktober uitgerekend en hij vindt het niet leuk als de kinderen vlak na elkaar jarig zijn. Daarom wil hij deze maand wat voorzichtiger zijn en niet klussen rond de eisprong (voor zover ik precies weet wanneer dat is). Ik had eerst dezelfde mening, maar nu heb ik zoiets van hoe eerder hoe beter. Tuurlijk is het leuker als er wat tijd tussen die verjaardagen in zit, maar het zwanger worden op zich vind ik iets belangrijker. En het moet ook allemaal nog maar goed gaan......Jullie hebben zelf (helaas) de ervaring dat het ook wel eens anders gaat.......
Nou, hopelijk raken we allemaal snel zwanger en kunnen we onze lol op met 2 van die monstertjes!!!:)
Suc6, Patricia

Hoi Rikkie,

Welkom hier! Wij zijn ook bezig voor een tweede, intussen alweer de 4e ronde.
Van mijn zoontje (bijna anderhalf)  was ik destijds meteen zwanger, ik had er onbewust op gerekend dat het nu weer zo zou gaan. Helaas wordt ons geduld nu wat langer op de proef gesteld.  Voor mijn zwangerschap  had ik  een heel regelmatige cyclus, maar deze keer ben ik helaas super onregelmatig (tussen de 24 en 36 dagen), dus dat maakt het niet makkelijker.

Ik ben  deze maand begonnen met tempen en vul het elke dag in op www.fertilityfriend.com. Erg handig en interessant! Hopelijk is het deze maand raak.

Groetjes
Marceline

He Patricia,

We zaten tegelijk te typen denk ik! Wij zaten vorige maand met hetzelfde, mijn zoontje is begin oktober jarig. Als het vorige maand raak zou zijn zou ik precies op de 2e verjaardag van mijn zoontje uitgerekend zijn. Ik zag dat eerlijk gezegd helemaal zitten! Ik zag het al voor me: ieder een eigen kinderfeestje, maar voor de familie één groot gezamenlijk feest! Leek mij ideaal. Helaas was het niet raak, zo zie je maar weer.

En joh..als het deze maand niet raak is zit je weer vlak voor sinterklaas, dan weer voor de feestdagen... er is altijd wel iets! Ik zou er lekker voor gaan als ik jou was, de natuur is niet te plannen.

Succes!
Marceline

Hoi Marceline! Zo kun je het ook bekijken......1 groot feest en 2 partijtjes. Mmmm, zal het mijn man eens voorleggen. Ben alleen bang dat ik gisteren mijn eisprong had, dus dan zijn we nu al te laat. Hebben zaterdag voor het laatst geklust, dus als die zwemmers van hem het een beetje hebben uitgehouden, zou het alsnog kunnen. Afijn, we wachten maar weer braaf af tot de volgende NOD op 19feb.
Groetjes!! Patricia

Hoi Patricia,

Nouja, nog 2 dagen voor je eisprong geklust...dan is niks uitgesloten natuurlijk!
Dus voor jou is het lange wachten weer aangebroken.

Ik heb tussen donderdag en zaterdag mijn eisprong verwacht ik, dus wij klussen maar weer raak. Mijn NOD ligt dus op 25 februari.

Good luck...

Marceline

Terug
Bovenaan