Graag een tweede kindje maar mijn vriend nog niet!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben Suus en ik ben 27 en heb een zoontje van 14 maanden en wil graag een tweede kindje maar mijn vriend wil nog niet.
Voor wie is dit herkenbaar?
Ik zit er de hele tijd mee in mijn hoofd en vind het moeilijk om het van me af te zetten.
Soms denk ik dat het er te vroeg voor is maar aan de andere kant weet je ook nooit hoelang het zou duren tot je weer zwanger bent!
Mijn zoontje slaapt niet altijd goed en dat vind ik weleens moeilijk en daarom denk ik ook weleens om nog te wachten.IK vind het erg moeilijk.
Ik zou graag horen hoe jullie erover denken.

Groetjes,

Suus

Hallo Suus,

o wat vervelend dat jij wel klaar bent voor nummer 2 maar je vriend nog niet. Mijn zoontje wordt over 3 weken 1 jaar en ik en mijn vriend hebben besloten voor nummer 2 te gaan. Mijn Zoontje slaapt ook niet altijd door, maar ja ik ga ervan uit dat hij als hij bijna 2 is wel vast doorslaapt!! Het duurd immers 9 maand dat nummer 2 er is (als je gelijk zwanger wordt he)

Nou succes
Groetjes Anne

Hoi Anne,

Bedankt voor je snelle reactie.
Het is soms wel een beetje fijn om er met iemand over te praten toch.
Ik vind het best wel een moeilijke beslissing hoor.
Ondanks dat ik het heel graag wil weet ik ook dat ons leven nu erg druk is,dat maakt de keuze wel wat moeilijker.Maar ik vond het heerlijk om zwanger te zijn ondanks de nodige kwaaltjes.Ik hoop je vaker tegen te komen op het forum.
Hoelang ben je nu al bezig voor de tweede??
Was je snel zwabger van de eerste?
Veel succes.

Groetjes,

Suus

Hallo Suus,

Ik had ook sneller weer de kriebels voor een 2 kindje. Ik vind/vond het prachtig om zwanger te zijn en zo'n klein hummeltje vast te houden.

Maar je moet er wel beide klaar voor zijn, ik vond het best moeilijk om te wachten, maar nu begrijp ik het wel en ben ik blij dat we gewacht hebben. Het is heerlijk om te genieten van de 1e, borstvoeding te geven, gewoon even je eigen lichaam terug hebben. Elkaar even weer te vinden. Ik vond het best lastig om moeder, vrouw, vriendin te zijn zeg maar. En dit had mijn man ook. Ik heb het losgelaten en ben gewoon gaan genieten van ons kindje.

zo'. 6-7 mnd later (geloof ik) begon mijn man er zelf over, en toen vond ik het eerst raar, maar al snel aan het idee gewend, heerlijk nog een kindje!

Alles heeft zijn tijd nodig, en het komt!

Succes!

een mama (kindje en zwanger van de 2e)

Hoi Mama30,

Bedankt voor de reactie?
Maar mag ik vragen hoe oud jullie eerste kindje nu is en hoever je zwanger bent.
Ik vind ook dat je er beide klaar voor moet zijn daar ben ik het zeker mee eens.
Ik zal het even laten rusten en afwachten wanneer mijn vriend er zelf over begint.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan