Graag een tweede kindje. Net begonnen .. Wie kletst mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi ..

Ik  heb een zoontje van 14 maanden. 'De kriebels naar nog zo'n wondertje zijn de laatste weken begonnen en we hebben besloten dat een tweede kindje erg welkom is.
Deze maand zijn we  begonnen en ik zou al zwanger  kunnen zijn. Over ruim een week weten we meer. Ik merk nog niks in ieder geval.

Wie wil  er  ook graag  een tweede kindje, is net begonnen en heeft zin om mee te kletsen?

Groetjes..J

hoi,

ik wil wel mee kletsen.
wij zijn deze maand ook begonnen voor een 2de kindje.
ben helaas vandaag ongesteld geworden, dus nu op naar de volgende ronde in januari.

groetjes meissie1984

Meiden, dit forum bestaat al!!!

Kijk even op eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee!!

Daar zijn nog heel veel meiden die ook voor een tweede kindje gaan!!

groet romaty

Hallo,

Ook wij zijn deze maand begonnen. Volgende maand gaan we echt klussen.

Ik heb ook volgende week ergens mijn NOD.

Grt!

Hoi mam81 en Meissie,

Gezellig dat jullie meekletsen. Ook bij een tweede is het weer spannend hé? Ook al voelt het wel anders ben ik er nu minder mee bezig dan bij de eerste.
Moesten jullie lang wachten voordat jullie zwanger waren van de eerste?

Gr Jenny

Hoi Hoi

Nog een onderwerp 2de kindje :D leuk hoor. Wij hebben een dochter van 2.5 jaar.
Wij zijn begin november gestopt met de pil. Op 29 oktober ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Ik had altijd een cylus van ong 31 dagen. 29 november was mijn NOD. Maar tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld en 3 testen verder haha. Alle 3 negatief, vanaochtend urine ingeleverd bij de huisarts en ook die test was negatief. Allemaal heel erg vreemd, morgen mag ik de huisarts even bellen om een afspraak te maken. Wil wel graag weten waar ik aan toe ben natuurlijk.
En dat ik nog niet zwanger ben is opzich niet zo erg want het was nog maar de eerste ronde, maar dat ik niet ongesteld ben vind ik wel vervelend wat zo kun je ook niet door gaan :-(.
Nou ik hou jullie op de hoogte en ik hoop jullie mij ook. Allemaal heel erg veel succes.

Liefs Mama van Aimée

Naam
 Leeftijd
 Ronde nr:
 NOD

Mama van Aimée
 21
 1
 ??

Zo even een tabeletje om te zien hoever iedereen is..

Naam
 Leeftijd
 Ronde nr:
 NOD

Mama van Aimée
 21
 1
 ??mam81                                   27                 1                              ??

Bij onze eerste was het meteen raak..

Terug
Bovenaan