Graag hulp!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

In september heb ik een miskraam gehad. Normaal heb ik een C van 30 dagen. Na 35 dgn (okt) werd ik weer ongesteld. Daarna zijn we het gaan proberen, na 29 dgn werd ik ongesteld (Nov dag te vroeg 8 nov). Nu in december moest ik eigenlijk als je uitgaat van 8nov. gisteren eigenlijk ongesteld worden (30dgn). Maar niks..
De hele dag een beetje in de gaten gehouden.
Ik heb wel inwendig gekeken of er misschien bloed al zichtbaar was (heb ik iets van 4 op de dag gdn) Rond 8 uur had ik wel beetje inwendig bloedverlies. Daarna was het weg.
Gisteren zwangerschaptest gdn (2 voor 5) kruidvat. (gebruik ik noooit) Negatief (gisteren rond 19.00)
Vanochtend 07.00 in de ochtend, niet gelijk ochtendurine, maar de 2de keer weer negatief.

Ik snap het niet, mijn menstruatie is altijd echt op tijd. Zou het kunnen zijn, dat ik in nov, dus een dag tevroeg ongesteld was geworden. Dat ik dan vandaag eigenlijk ongesteld moet worden?!
En morgen pas een ZW test moet doen?

zijn die 2 voor 5 euro wel betrouwbaar?
Ik gebruik normaal altijd die standaard van 7,95 met dat kruisje(als je zwanger bent).

24 nov, zou ik eigenlijk mijn ovulatie moeten hebben, als je uitgaat van laatste menstruatie 8 nov. Maar 25nov, kreeg ik een beetje bloeding.. (echt heel weinig op het toiletpapier) Ovulatiebloeding ofzo? ook nog nooit gehad.
Maybe late innesteling. Als je daar van uitmoet gaan.. zou ik dan toch morgen (zondag moeten testen?)

Nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Sorry voor mijn mega verhaal, hihihih

Ik kan je alleen zeggen dat die kruidvat 2 voor 5 het bij mij wel deden. Zelfs positief 4 dagen voor nod. Kan namelijk echt niet wachten om te testen!

Verder hoor je vaak dat soms ineens je cyclus wat veranderd. Helaas meer dan afwachten kun je niet doen. En over paar dagen misschien weer testen.

Afwachten meid. Doordat je er erg mee bezig bent, kan je lichaam je onwijs voor de gek houden.
TOen ik zwanger wilde worden, was ik er heel erg mee bezig. Toen had ik een maand dat ik overtuigt was dat het allemaal niet gelukt was, dus geen spanningen meer die maand en plop zwanger.
Het is heel vervelend, maar gooi echt die spanning de deur uit.
Je kan zwanger worden, dus geef je lijf de tijd.

Gr yvonne

Moeder van een zoon van 9 maanden

Ja ik moet het echt gewoon afwachten..
Ik ben al moeder van twee kids..
van 5 en 2 jaar..
We willen voor een derde gaan..

Ik vind zo gek he, de 1e en 2e zijn gewoon prongelijk gegaan.. maar onzettend gewenst natuurlijk.
De derde(miskraam) ook prongelijk.. maar was ook heel erg blij.. maar dat werd dus een mk..
Curratage de eerste keer voor mij.. echt niet leuk!
Maarja dit is ook de tweede maand dat we echt proberen. Dus ik moet er misschien ook niet teveel meebezig zijn, maar eigenlijk ben ik dat ook niet.. maar rond de vruchtbare dagen wel.. en net een paar dgn voor mijn menstruatie beginnen de zenuwen..

Dus ben er niet 24/7 meebezig..

Maarja.. ik hou jullie op de hoogte, mochten er nog andere sugesties zijn of ervaringen..
Heeeel graag!

xxxx

Hoi,

Bij mij werkte ze prima.
Bij mijn zoontje daar 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie positief getest.
Als ik negatief testte...werd ik ook altijd paar dagen later toch ongesteld.
Als je er erg mee bezig bent, dan kan het ook weg blijven.
Ik heb dat zelf ook gehad.
Ik was altijd op tijd ongesteld en toen ineens 2 weken te laat.
Succes!

Ja, ik zit echtt op me menstruatie te wachten!
Word niet goed van die onzekerheid.

Vandaag om 7 uur getest, doet die test raar.

Is dat streep in die controlevenstertje zo half en niet helemaal een verticale streep dus half zichtbaar.
En in het afleesvenster een dikke blauw min streep.
Je ziet wel een licht streep tot de helft maar hij maakt geen plus teken. Maar in het controlevenster is dat streep je dus ook voor de helft.

Ook nog noooit meegemaakt , kruidvat test normale gekocht die ik altijd gebruik. Nooit fout gegaan.

??????

Echt vaag he dit!

Terug
Bovenaan