Graag jullie advies!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Hoe erg kan je je focussen op een zwangerschap???
OP het moment zitten wij in ronde 5. Mijn cyclussen waren 23-25-28-25-26.
Normaal gesproken heb ik mijn eisprong rond dag 12-14, echter deze maand met ovulatietest op dag 16-17.
Mijn eisprong voelde ik deze maand echt onwijs goed, 3 dagen later op dag 20 kreeg ik een soort menstruatiepijnen en pijn in rug. Dag 24  kreeg ik enorme pijne borsten.
Normaal zou ik een dezer dagen moeten gaan menstrueren maar gezien ik pas 1 week geleden mijn ovulatie had is het misschien beter nog 1 week te wachten.
Kunnen jullie mij advies geven.
Misschien handige info; ik ben op dag 7 geopereerd onder algehele narcose.
Kan dit er iets mee te maken hebben?

Groetjes! Sofie

Hoi Sofie,

Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam van slag is door de narcose die je hebt gehad. Maar een eisprong hoeft niet altijd 14 dagen voor je ongi te zijn. Het kan dus best zijn dat je een paar dagen later je eisprong hebt. Als je een regelmatige cyclus hebt kun je gewoon van je gemiddelde uitgaan. Dus gewoon optellen en delen door de aantal cyclussen. Dus als je daar overheen bent zou je eventueel kunnen gaan testen. Veel succes en hopelijk heb je wat aan mijn berichtje

Liefs Linda ( ronde 9 1e kindje)

He Sofie,

Ik had al eens eerder op je gereageerd bij het zwanger zijn forum. Wacht met testen tot zeker 13 tot 14 dagen na de ovulatie! Dus rond 1 december. Als je nu test, een week na ovulatie, kan je wel zwanger zijn maar maak je nog veel te weinig hormonen aan om positief te testen! Zonde van de test maar ook van het domper gevoel dat je dan hebt.

Even geduld, al is dat soms moeilijk!
Ingeborg

Terug
Bovenaan